اغلب مسائل روستاها مربوط به مشکلات اعتباری و پیگیری مصوبات است که با همکاری مدیران شهرستان و استان رفع خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۴۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان در مراسم تکریم و معارفه بخشدار جدید زنجانرود، بر ضرورت توسعه فعالیت‌های عمرانی در بخش زنجانرود تاکید نمود و گفت: با توجه به استعدادها و قابلیت‌های موجود در منطقه شرق شهرستان زنجان، باید به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشیم.

رسول بیات به احصاء مشکلات روستاها و بخش‌های شهرستان اشاره نمود و گفت: اغلب مسائل روستاها مربوط به مشکلات اعتباری و پیگیری مصوبات است که با همکاری مدیران شهرستان و استان رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان به موقعیت جغرافیایی و منطقه ای مناسب بخش زنجانرود اشاره نمود و تاکید كرد: کشاورزی صنعتی و صنایع وابسته به بخش کشاورزی باید در زنجانرود توسعه یابد.

وی به تفاوتهای موجود به لحاظ پراکندگی جمعیت و نیز استقرار صنایع و خدمات رفاهی بین دو منطقه شرق و غرب زنجان اشاره نموده و خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادها و قابلیت‌های موجود در منطقه شرق شهرستان زنجان، باید به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشیم.

بیات در ادامه مراسم معارفه محمدرضا هادوی به سمت بخشدار جدید زنجانرود، وی را در حوزه عمرانی فردی توانمند و به لحاظ سیاسی صاحب‌نظر توصیف نمود و ابراز امیدواری کرد با انتصاب ایشان شاهد رشد و توسعه روزافزون در بخش زنجانرود باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرق زنجان منفاوت از غرب این شهرستان است، اضافه کرد: این تفاوت هم در بحث جمعیتی و هم در زمینه استقرار صنایع و خدمات رفاهی احساس می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم با معارفه محمدرضا هادوی به عنوان بخشدار جدید زنجانرود از خدمات مجتبی نوری بخشدار سابق قدردانی شد. مجتبی نوری هم‌اکنون در مسند فرمانداری ماهنشان مشغول فعالیت است.

محمدرضا هادوي پيش از اين سوابقي مانند شهرداري دندي، سرپرست شهرداري ماهنشان، بخشداري مركزي خدابنده و معاون مديركل حوزه استاندار در دوره اصلاحات را در كارنامه خود دارد.

ارسال نظرات