خبرهای داغ:
هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: ،٩ دی سال ٨٨ یکی از روزهای بیاد ماندنی انقلاب اسلامی است و اگر فتنه سال ٨٨ خسارت های مادی زیادی داشت، در کنار آن برکت های فراوانی نیز به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۵۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه ،٩ دی سال ٨٨ یکی از روزهای بیاد ماندنی انقلاب اسلامی است، گفت: اگر فتنه سال ٨٨ خسارت های مادی زیادی داشت، در کنار آن برکت های فراوانی نیز به دنبال داشت.

وی افزود: دشمن در این فتنه ارکان نظام و رهبری را هدف گرفته بود، که با تدبیر رهبری و حضور هوشیارانه مردم ، شکست خورده و نومید شد.

فرماندار شاهرود برگزاری آیین گرامی داشت روز ٩ دی را وظیفه همگانی اعلام کرد و گفت: این روز باید مانند اعیاد دهه فجر از سوی مردم گرامی داشته شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود ، گفت: مردم ایران در ایفای وظایف دینی و انقلابی جلوتر از مسوولان هستند،بنابر این دستگاه های اجرایی و فرهنگی در این باره به وظایف خود عمل کنند.

سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شاهرود نیز در این جلسه گفت: اگر خانواده ها و دستگاه های فرهنگی وظایف خود را به خوبی انجام دهند، جامعه دچار آسیب نمی شود.

وی با بیان اینکه مطالب موردنیاز مردم باید جذاب و ساده سازی شوند، ادامه داد: کارشناسان برای جامعه هدف باید نسخه خاص طراحی کنند نه یک نسخه کلی برای همه ، تا اثرگذار باشد.

اشرفی گفت: اقدام های دستگاه های فرهنگی در طول سال باید دایمی، دسته بندی شده و مستمر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها