مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:
حجت ‌الاسلام کریم سرافراز، با تأ‌کید بر ضرورت همکاری سپاه و حوزه های علمیه با توجه به رسالتهای آنها، گفت: فتنه پیچیده 88 با هدف براندازی نظام صورت گرفت.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۶۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست مشترک مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) با مدیر حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری پیرامون تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری و هماهنگی مدیران مدارس علمیه خواهران و مسؤولان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد.

حجت ‌الاسلام کریم سرافراز، با تبریک ایام الله ماه ربیع و با گرامی داشت هفته بصیرت در آستانه حماسه عظیم نهم دیماه، تصریح کرد: در سال 88 فتنه ای پیچیده از سوی استکبار و با استفاده از همه توانهای داخلی و خارجی با هدف براندازی صورت گرفت که حضور میلیونی مردم با بصیرت تحت جهت دهی های مدبرانه رهبر معظم انقلاب این توطئه را نقش برآب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با تأکید بر اینکه همه مسؤولان نظام اسلامی به سوی یک هدف در حال حرکت هستند، افزود: همه مسؤولان مؤظفند در مسیر رشد و تعالی نظام اسلامی و نشر ارزشهای ناب مکتب شیعه قدم بردارند و در این راستا تکلیف دینی و شرعی دارند.

حجت الاسلام سرافراز هم قدم بودن را لازمه رشد و پویایی نظام اسلامی دانست و ابراز کرد: مهمترین نیاز امروز جامعه اسلامی وحدت و همگرایی است و به یقین تنها با هم افزایی می توان کارها را به بهترین شکل ممکن پیش برد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در حوزه های علمیه خواهران این استان ظرفیتهای بسیار خوبی وجود دارد، تصریح کرد: باید بکوشیم از ظرفیتهای موجود در راستای تحقق تمدن اسلامی نهایت بهره را ببریم و این نیازمند همفکری و همراهی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه همکاری سپاه و حوزه های علمیه در شرایط کنونی نظام و با توجه به رسالتهای آنها ضروری است، گفت: باید این همکاری ها دو سویه باشد و نهایتا به حفظ انقلاب بیانجامد.

وی آمادگی همه جانبه نیروهای نظام را لازم دانست و افزود: حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و این تنها با استفاده از همه پتانسیل ها امکان پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام سرافراز، اشاعه تفکر بسیجی و روحیه انقلابی در جامعه را مهمترین رسالت امروز دلسوزان و دغدغه مندان نظام دانست و ابراز کرد: به یقین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه در خط مقدم این امر قرار دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بنا بر فرموده رهبر فرزانه انقلاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از ضرورتها و اولویتها است، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه این همکاری دوسویه در نهایت به احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ختم شود.

ارسال نظرات