خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع):
فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) بابیان اینکه فتنه گران هنوز از پول بیت‌المال حقوق می‌گیرند، گفت: برخی مدیران معتقدند همان‌گونه که برای رشته‌های ورزشی باید مربی از خارج بیاوریم، در بحث اقتصاد مقاومتی نیز باید مدیر از خارج بیاوریم.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۸۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
فتنه‌گران هنوز از پول بیت‌المال حقوق می‌گیرند‌
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به مناسبت دهه بصیرت سلسله نشست‌هایی در این ارتباط در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان شهرداری پردیسان برگزار می‌شود که در شب نخست این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در جمع اقشار مختلفی از مردم حاضر شد و درباره حماسه پرشور 9 دی به ایراد سخن پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر اظهار داشت: امام علی (ع) در کتاب نهج البلاغه می‌فرمایید، در تاریخ نگاهی به آنان که قصد دسیسه برای اسلام داشتند بیندازید افرادی همچون فرعون و یا آنها که به دنبال توطئه برای پیامبر بودند چه روزگاری در انتظار آنها بود.

وی گفت: برخی می‌گویند نباید در مورد حماسه 9 دی صحبت کرد اما به نظر من باید در مورد حماسه 9 دی گفت و وضعیت فتنه‌گران را بررسی کرد و دید که چه شرایط بدی دارند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) بابیان اینکه باتوجه به اینکه حماسه 9 دی منجر به آمدن مردم در خیابان‌ها شد گفت: ازلحاظ ظاهری یک انتخاباتی برگزار شد و بهانه تقلب را در جامعه بنا کردند و برخی با اهداف از پیش تعیین‌شده ماه‌ها کشور را دچار التهاب کردند.

طیبی فر ادامه داد: شش ماه پیش از انتخابات در خطبه‌های نماز جمعه تهران در مورد تقلب حرفی زده شد و از همان‌جا این مباحث را مطرح کردند که طراحی پروژه فتنه از دو سال پیش شکل‌گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها پیش برای فتنه در ایران سایر کشورها برنامه‌ریزی کرده بودند عنوان کرد: کشورهایی همچون هلند و یا کشورهای همسایه دوره‌های براندازی نظام برای خبرنگاران برگزار می‌کردند و دستورالعمل‌های جین شارت که حدود 180 بند است را برای آنها تدریس می‌کردند، که در زمان فتنه 150 بند آن در کشورمان اجرا شد.

طیبی فر در مورد سکوت رسانه‌های غربی درباره جنایات داعش در منطقه تصریح کرد: زمانی که فتنه در ایران در حال روی دادن بود تمام رسانه‌های غربی و به ویژه صهیونیستی آن را لحظه‌ای پوشش می‌دادند اما امروز زمانی که داعش چنین جنایاتی را انجام می‌دهد همه رسانه‌ها سکوت کرده‌اند، چون داعش محصول کشور امریکاست.

وی افزود: برخی اشخاص که در سال 88 دست داشته‌اند هنوز در رأس امور قرار دارند و از بیت‌المال حقوق می‌گیرند، طبیعی است که نمی‌توان از آن‌ها توقع کار کردن برای ملت را داشت و حالا نیز به دنبال رابط هستند تا با ترامپ مذاکره کنند.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه برخی وزرا و نمایندگان مجلس در سخنی از حماسه 9 دی نمی‌گویند بیان کرد:  9 دی نباید فراموش شود در آن روزی که مردم ایران متوجه خیانت شدند و همچون سیل به خیابان‌ها آمدند تا از انقلاب و رهبری خود حمایت کنند وبنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه خط قرمز نظام است.

وی افزود: اگر کشورهای بیگانه موشک بر سر ما بریزند از آن‌ها توقعی نداریم زیرا آنان دشمن اسلام هستند اما از کسانی که نان انقلاب را خورده‌اند توقع چنین عملی در سال 88 نبود.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) گفت: امروز می‌بینیم وقتی رنگ و روی بسیجی در سوریه جاری شد، شهرهای اشغالی چگونه یکی پس از دیگری آزاد شد که این به برکت جوانان غیور ایرانی است.

طیبی‌فر در مورد قرارداد غذایی قطار کشورمان با کشور اتریش بیان کرد: درزمانی که کشورمان این همه بیکار دارد می‌رویم و با اتریشی‌ها قرار غذایی برای قطار ها می بندیم و اسم آن را می‌گذاریم تعامل، مگر در کشورمان آشپز و آشپزخانه وجود ندارد.

وی ادامه داد: موارد بسیار زیادی است، مثال دیگر در مورد قانون شفافیت مالی را مدعی بودند تمام کشورهای دنیا امضا کرده‌اند اما وقتی تحقیق و بررسی کردیم دیدیم 36 کشور آن را به امضا رسانده‌اند این یعنی دروغ تحویل مردم داده‌اند.

طیبی فر درباره اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی روی پای خودمان بایستیم و از کسی کمک نخواهیم، که مقام معظم رهبری در این موضوع فرمودند قرارگاه تشکیل بدهید که کار نیاز به عزم جدی و جهادی دارد.

وی افزود: در ادامه کار  رئیس جمهور را فرمانده قرارگاه تعیین کردند، که وی مسئولیت را به معاون اول خود واگذار کرد و ایشان هم رئیس ستاد انتخاب کردند آن‌هم کسی که می‌گویند همان‌گونه که برای رشته‌های ورزشی باید مربی از خارج بیاوریم، در بحث اقتصاد مقاومتی نیز باید مدیر از خارج بیاوریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها