خبرهای داغ:
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی برخوار:

آمریکاى جنایتکار این را بداند که با سربازانش آن می کنیم که با افسرانش در خلیج تا ابد فارس کردیم

مهرافشان گفت: به عنوان نماینده دانشجویان انقلابى خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسى با عهد شکنى هاى اخیر آمریکا هستم و آمریکاى جنایتکار هم باید این را بداند که با تک تک سربازانش در لباس ها و پست هاى مختلف آن می کنیم که با افسران دریاى اش در خلیج تا ابد فارس کردیم.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۹۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسئول سیاسی بسیج دانشجویی شهرستان برخوار در جمع مردم حبیب آباد گفت: بنده به عنوان نماینده دانشجویان انقلابى عرض می کنم که ما پیرو راه شهید دیالمه هستیم و در راه انجام وظیفه خود که روشنگرى افکار عمومى است از هیچ تلاشى دریغ نخواهیم کرد.
سبحان مهرافشان تاکید کرد: ما در مقابل هیچ تشکل و جریانى نیستیم جز جریان غیر انقلابى و ضد انقلاب و تمام تلاش خود را می کنیم تا خدمتگذار ملت شریف ایران باشیم و اگر نکته اى را هم متذکر می شویم نه از روى دشمنى و غرض که از روى دلسوزى و بر حسب انجام وظیفه بیان می کنیم.
وی در ادامه آزادسازى شهر حلب و شکست گروه هاى تکفیرى عرض کرده و گفت: هرچند که آزادسازى این شهر فراتر از گفتن تبریک است.
مهرافشان ادامه داد: همان طور که مستحضر هستید فتح حلب براى کشور ما و همچنین محور مقاومت تنها فتح یک شهر نبود بلکه پیروزى اسلام ناب بر تفکر اسلام آمریکایى بود.
این دانشجوی بسیجی ادامه داد: بنده به یاد مى آورم روزى را که در این کشور گفته شد آمریکا با یک بمب مى تواند سیستم دفاعى ایران را از کار بیندازد؛ حال آزادى حلب نشان داد که آمریکا با همراهى ٢٠ کشور و میلیون ها بمب هم نتوانست مقاومت سورى ها را از کار بیندازد و این بود نتیجه ى مقاومت و ایستادگى در برابر ظلم و استکبار که آن را در آزادسازى حلب دیدیم.
وی گفت: آمریکایى ها با یک لبخند توانستند مغز عده اى ساده اندیش را در ایران از کار بیندازند؛ همان عده اى که چشم امیدشان به آمریکا و کشور هاى غربى بود و برجام را فتح الفتوح و آفتاب تابان نام نهادند و برجامى که قرار بود مشکلات کشور را حل کند امروز خود تبدیل به مشکل بزرگى شده است که باید حل شود.
مهرافشان خاطرنشان کرد: مسئولان قبلا منتقدان بدعهدى آمریکا را به جهنم حواله می دادند حال که شاهد نقض صریح برجام از سوى آمریکا هستیم، کل و جزء آنچه کرده اند را به امام خامنه اى نسبت می دهند؛ آیا این بود رسم صداقت و تقوا؟

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی شهرستان برخوار یادآور شد: در این روزها بد عهدى و غیر قابل قابل اعتماد بودن آمریکا با تمدید ١٠ساله ى تحریم هاى ایران بر همگان روشن شد و اندک امیدى هم که دولت در به نتیجه رسیدن برجام داشت از بین رفت.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با وجود این اتفاقات برخى از مسئولان و سیاسیون از این ساده لوحى و ساده اندیشى که چشم امیدشان به آمریکا و کشور هاى غربى باشد دست بردارند و این اصل را بپذیرند که اشتهاى سیرى ناپذیر قدرت هاى سلطه گر پایانى ندارد و هرچه که ما بیشتر کوتاه بیاییم آنها بیشتر تشنه می شوند.
این جوان بسیجی با اشاره به اینکه ما چند ماه دیگر انتخابات ریاست جمهورى را در پیش داریم، افزود: با توجه به این که در چند سال اخیر دولت تمام توان خود را براى گرفتن امتیاز از طرف غربى گذاشته بود و حالا با وجود این اتفاقات تلاش هاى دولت بر باد رفته، دستان دولت براى این انتخابات خالى است و اگر موضوعات کم اهمیتى مثل لغو کنسرت ها و لغو یک سخنرانى در یکى از شهرها یا موارد کم اهمیت دیگرى اینقدر سر و صدا به پا میکند این براى گمراهى افکار و اذهان عمومى از مسائل اصلى کشور و پرداختن به مسائل سطحى و کم اهمیت است.
مهرافشان گفت: این که برخى از مسئولان لغو یک سخنرانى را مایه شرمسارى می دانند ولى در برابر معضلات و مشکلات اساسى مردم سکوت می کنند جاى تعجب دارد؛ آقایان مسئول مایه شرمسارى دریافت حقوق هاى نجومى از سوى برخى از مدیران دولتى و تعطیل شدن تعداد زیادى از کارخانه هایى که در دوران رکود و دوران گره زدن اقتصاد به برجام مجبور به اخراج کارگرانشان شدند است.
وی ادامه داد: مایه شرمسارى افزایش ٣٠ درصدى واردات چاى از هند است در حالى که طبق آمار ١٨۴ کارخانه چاى در کشور وجود دارند و حدود ۶٠ هزار خانوار در کشت این محصول فعالند و اختلاس ٨ هزار میلیاردى صندوق ذخیره فرهنگیان که اسمش را گذاشتید معوقه؛ مایه ى شرمسارى است.
این دانشجوی بسیچی اضافه کرد: مایه شرمسارى بلاتکلیف ماندن صدها هزار نفر از افرادى است که چشم امیدشان به سروسامان گرفتن مسکن مهر بود و تمدید ١٠ ساله ى تحریم ایران توسط کنگره آمریکا مایه شرمسارى است.
مهرافشان اذعان کرد: بنده در ارتباط با همین موضوع به عنوان نماینده دانشجویان انقلابى خواستار برخورد قاطع دستگاه دیپلماسى با عهد شکنى هاى اخیر آمریکا هستم و از دولت مى خواهم تا با صریح ترین شکل ممکن پاسخ کوبنده و دندان شکنى به دسیسه ى شیطان بزرگ بدهد و آمریکاى جنایتکار هم باید این را بداند که با تک تک سربازانش در لباس ها و پست هاى مختلف آن می کنیم که با افسران دریاىی اش در خلیج تا ابد فارس کردیم.
وی ادامه داد: همچنین این نکته را هم متذکر می شوم که در مبارزه با استکبار همدل و همزبان با دولت و ملت بزرگ ایران هستیم و با جهاد کبیر و روشنگرى راه نفوذ در کشور را بسته نگه خواهیم داشت.
این جوان بسیجی گفت: در پایان خطاب آخرى هم دارم خدمت سرور و مولایمان حضرت ولى عصر (عج) و آن این که ما دانشجویان انقلابى در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامى و بستر سازى ظهور شما هرآنچه از دستمان برمى آمد انجام داده ایم و در ادامه هم انجام خواهیم داد به امید این که بتوانیم سرباز کوچکى از سپاهیان شما باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار