مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفتگو با «بسیج»:

فتنه 88 طرحی برای براندازی اصل نظام بود/ عده ای بجای رفع مشکلات اقتصادی به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: فتنه 88 از سالها قبل برنامه ریزی شده بود و از مهم ترین برنامه های دشمن برای براندازی نظام ولایی بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۶۹۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
حجت السلام داود عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: متاسفانه هنوز عده ای بی بصیرت بدون توجه به نقشه دشمن می گویند فتنه 88 نزاعی سیاسی بین دو جناح بوده و باید اینگونه مسائل به فراموشی سپرده شود.
 
وی در ادامه گفت: دشمن در فتنه 88 از ظرفیت انتخابات استفاده کرد تا با شعار تقلب، مردم را به جان هم بیاندازد و با ایجاد اختلاف نقشه های شوم خود را در کشور اجرا کند.
 
عبدالهی گفت: گر چه برخی خواص بی بصیرت به نقشه دشمن که همان ایجاد و تقویت فتنه بود کمک کردند، اما مردم با بصیرت و ولایتمدار با وحدت و آگاهی از نقشه های شوم دشمن با خلق حماسه ای خود جوش و مردمی در نهم دی ماه سال 88 بساط فتنه را جمع کردند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درگزبا اشاره به آموزنده بودن وقایع تاریخی گفت: عده ای در کشور بجای بررسی و حل مشکلات کشور از قبیل بیکاری، رکود و حل مشکلات اقتصادی به دنبال فراموشی، حمایت و رفع حصر از سران فتنه هستند.
 
وی در پایان گفت: به مناسبت نهم دی ماه و تجدید پیمان مردم با ولایت، همایش 9 دی با حضور سخنران استانی روز پنج شنبه ساعت 88:30 صبح در مصلی الغدیر برگزار خواهد شد و از عموم همشهریان و بسیجیان دعوت می شود تا دراین مراسم حضور به هم رسانند تا دشمنان این نظام و انقلاب را با حضور خود ناامید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها