خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم خبر داد؛

8 دی تجمع بزرگ حوزویان و خانواده های شهدا در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری تجمع بزرگ حوزویان و خانواده های معظم شهدا همزمان با 8 دی‌‌ماه در طلیعه دهه ولایت و بصیرت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۲۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
8 دی تجمع بزرگ حوزویان و خانواده های شهدا در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت استان با آیت‌الله سعیدی با اشاره به برگزاری این دهه در استان قم اظهار کرد: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت از روز 9 دی‌ماه در استان شروع می‌شود و این دهه تا 19 دی‌ماه در قم ادامه دارد.

وی ادامه داد: برنامه‌های دهه بصیرت در استان قم در راستای معرفی فتنه و افزایش بصیرت مردم برگزار می‌شود، در این راستا برنامه‌هایی را برای گسترش فرهنگ بصیرت در استان در مسجد طفلان مسلم و 9 مسجد دیگر شهر قم در طول دهه بصیرت برگزار می‌کنیم و در این برنامه‌ها از سخنرانان مطرح کشوری استفاده خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: خانواده‌های شهدای استان در سال 88 پیش از برگزاری راهپیمایی 9 دی در قم علیه فتنه‌گران تظاهرات کردند، بر همین اساس مثل سال‌های گذشته برنامه تجمع خانواده‌های شهدای استان قم در دهه بصیرت در دفتر مقام معظم رهبری در شهر قم برگزار می‌شود.

لطفی با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت در استان قم تصریح کرد: نخستین برنامه این دهه برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در روز هشتم دی‌ماه در مدرسه فیضیه در شهر قم است، سخنران این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم استان قم طبق روال هر سال در روز 19 دی‌ماه با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند و این دیدار به منزله تجدید بیعت دوباره مردم استان قم با مقام ولایت است.

لازم به ذکر است مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در سرتاسر کشور برگزار می شود و به جهت اتصال این روز به سالروز قیام خونین 19 دی، ایام دهه بصیرت و لایت منحصرا در استان قم برگزار می گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار