مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدبان همیشه بیدار ملت ایران است
کد خبر: ۸۷۹۷۷۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :حجت الاسلام والمسلمین علی نقی تهرانی زاده در دیدار با کارکنان سپاه فرودگاه استان وخانواده هایشان با تبریک ولادت پر سرور حضرت مسیح (ع) گفت:حضرت مسیح به آسمان عروج کرد،و کارکنان سپاه فرودگاه بر فراز آسمانها از خطه آسمان بر آسمانی ها صیانت وحراست می کنید.
وی با اشاره به این مطلب که  اجر ومزد کارکنان سپاه فرودگاه  وخانواده هایشان که در این مسیر همسران وفرزندان خود را به منظور پاسداری از ارزشها وآرمانهای انقلاب اسلامی همراهی می کنید را  خداوند به آنها عنایت می فرماید افزود:نکات وموضوعات راهبردی در انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد که رهبر معظم انقلاب به عنوان دیدبان  همیشه بیدار وملت  قهرمان ایران ذر تبیین منشا راه همیشه مطالب سنگینی را بیان می فرمایند.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان سه خط دولت، نظام،وانقلاب اسلامی را ،مهم وضروری برشمرد وبیان کرد:بدانید در این سه خط دولت را از دست داده  ایم 70 درصد نظام را از دست داده ایم رفته رفته خطرات  متوجه اصل انقلاب است .
این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد:حضرت آیت الله امام خامنه ای  با روشنگری وبصیرت  در حوادثی مانند فتنه مردم را نسبت به تهدیدات دشمنان آگاه کردند وفرمودند  جامعه دینی باید در 28 اردیبهشت ماه تبدیل وضعیت کند یعنی بازسازی شود.
وی باز سازی  درون قدرتی که رهبر معظم انقلاب در جمع کارگذاران حج بیان کردند را برای تحقق این مهم که ما برخی از سنگرها را واگذار کردیم ورقبای ما از دست انقلابیون گرفته را باید باز ستانیم برشمرد.
تهرانی زاده تصریح کرد:با فرمولی که حضرت آقا بیان کرده اند  برای ساخت درونی یک  قدرت باید برگردیم به عقل،عقل گرایی وخردورزی  ،معنویت،توکل وحرکت وعمل ،نظام وانقلاب ما باید به فرمایش امام اجرایی شود نیاز است برای این مهم عمل انقلابی را بازخوانی کنیم
ارسال نظرات