جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت:حماسه 9دی؛ نمایش بلوغ اجتماعی و تجلی اقتدار ملی و سیاسی مردم ایران بود.
کد خبر: ۸۷۹۷۷۵۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سید حسن فاطمی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگو با میناب جنوب،با اشاره به قیام نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید پیمان با رهبری،گفت: حماسه نهم دی ماه ۸۸، نمایش بلوغ اجتماعی و تجلی اقتدار ملی و سیاسی مردم ایران در خنثی سازی اهداف دشمن بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تاکید کرد: قیام مردمی نهم دی ۱۳۸۸، به دشمنان فهماند که فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران، از درون با کپی‌برداری از انقلاب‌های رنگی «جنگ نرم» امکان پذیر نیست همچنان که هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، امکان براندازی نظام جمهوری اسلامی از طریق «جنگ سخت» وجود نداشت..

سرگرد فاطمی اذعان داشت: حماسه ۹دی ماه۸۸، نمایش بلوغ اجتماعی و سیاسی، استقلال‌خواهی، ولایت‌مداری، شاخص مرزبندی بین جبهه حق و باطل و تجلی اقتدار ملی و سیاسی تمامی مردم ایران بود.

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردمی در راهپیمایی عظیم ۹دی توطئه دشمنان را خنثی کرد چرا که مردم ایران نسبت به استقلال کشور و دخالت بیگانکان در امور داخلی خود همواره حساس بوده و هستند.

وی اضافه کرد: روح عزت‌طلبانه و انقلابی ملت ایران در تاریخ نشان داده است که هر جا پای بیگانگان به امور داخلی‌شان باز می‌شود، واکنش شدیدی نشان می‌دهند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با بیان اینکه پیام پاسداشت ۹دی به معنی هوشیاری و آمادگی برای تمام گزینه‌های دشمنان بیرونی و سرپل‌های داخلی آنان است، گفت: مردم در ۹ دی اعلام کردند که به نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و خواهند بود.

فاطمی تصریح کرد: همه کسانی که به نظام جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشتند، با نگاه دفاع از نظام و رهبری و حمایت از ارزش‌ها، به صحنه آمدند تا حماسه ۹ دی رقم بخورد.

وی با اشاره به مطالبه مردم در روز ۹ دی گفت: ثبات، امنیت، وحدت و دفاع از ارکان جمهوری اسلامی ایران، خواست ملت ایران در این حرکت حماسی بود.

ارسال نظرات