فرمانده ناحیه عشایری اردبیل گفت:60 عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی از 5 دی ماه لغایت 11 دیماه در حوزه ها و پایگاههای مقاومت ناحیه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۲۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

"محرم بنیادی" در گفت و گو با سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، گفت: حماسه 9 دی بعنوان روز بصیرت میثاق امت با ولایت در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسیده است. در این روز عظیم و به یاد ماندنی ملت فهیم و با بصیر وفاداری خود به ولی امر مسلمین و نیز تثبیت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

وی افزود: حماسه نهم دی ماه سال 1388 را همین نسل سوم انقلاب به راه انداختند و یک حادثه عظیم خلق کردند در این روز با عظمت سیلی محکم به صورت کسانی نواختند که سعی شان این بود که مسیر حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف بکنند.

فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل در ادامه گفت: نهم دی مثل آن روزهای 22 بهمن، روز قدس و غیره با حضور پرشور و شوق مردمی که برخاسته از عنصر ایمان دینی مردم باشد همگان را بسیج کردند تا اینکه سختیها را هموار و آسان کردند و نوید دیگر به جامعه اسلامی را به ارمغان آوردند.

بنیادی خاطرنشان کرد: در قضیه 9 دی سال 88 یک نکته اساسی است آن همان هویت انقلاب و ماهیت انقلاب که همان روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود. از طرف دیگر توجه به فرهنگ عاشورا نقطه مشترک 9 دی و حوادث اول انقلاب است.

وی افزود: فراموش نکنیم که نظام سلطه با محوریت آمریکا فتنه گران را اجیر کردند اهداف راهبردی و کلان علیه جمهوری اسلامی ایران که همان براندازی و تغییر ساختار نظام، فشار و تغییر رفتار نظام و نیز تغییر ماهیت دینی و انقلابی نظام انجام بدهند.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز در ادامه گفت: با هوشیاری مردم شریف ایران اسلامی و با مدیریت شایسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این اهداف شوم و پلید دشمنان نقش برآب شد.

وی در ادامه از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه بمناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی در اصلاندوز خبر داد و گفت: برنامه های بزرگداشت 9 دی از 5 دی ماه لغایت 11 دیماه در نقاط مختلف حوزه ها و پایگاههای مقاومت ناحیه عشایری برگزار می شود.

فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع بصیرت، حماسه 9 دی و تبیین فتنه 88، نشست های هیئت عاشقان ولایت، فضاسازی سطح شهر، مسابقات فرهنگی و ورزشی و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از جمله برنامه های گرامیداشت 9 دی عنوان کرد.

بنیادی در پایان از آحاد مردم و عشایر غیور و شهید پرور اصلاندوز خواست در روز پنجشنبه مصادف با 9 دی امسال مراسمی که در مسجد جامع اصلاندوز راس ساعت 10 صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برپا خواهد شد حضور پرشور و شوق داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات