فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

امروز همه مردم از بدنه بسیج هستند/تقدیر از مدیران و مسئولان جزیره کیش

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش طی مراسمی از مدیران و مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ادارات و نهادهای مستقر در کیش تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۴۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از کیش پرس، شامگاه یکشنبه پنجم دی طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان و نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، فرماندهان نظامی و انتظامی کیش، نماینده امام‌جمعه کیش، امام‌جمعه اهل سنت، فرمانده سپاه کیش و نماینده ولی‌فقیه در سپاه کیش از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران ادارات و سایر نهادهای مستقر در کیش تجلیل شد.

در این مراسم ابراهیم خادمی زاده، فرمانده سپاه کیش با گرامی داشت ۵ دی سالروز حفاظت هوایی از همراهی و همگامی مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ارگان‌های فعال در جزیره با سپاه و بسیج تقدیر کرد و گفت: در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر ادارات و نهادهای جزیره کیش همگام با بسیج حرکت کرده و این نهاد مردمی را پشتیبانی کرده‌اند.

وی ادامه داد: از زمان حضور در جزیره کیش با حجم بالای فعالیت‌های بسیج روبرو شدم اما به لطف الهی و همراهی نهاد امامت جمعه کیش، امام‌جمعه اهل سنت و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد توانستیم برنامه‌های خوبی را پشت سر گذاشته و فعالیت‌های فرهنگی و دینی چشمگیری انجام دهیم.

سردار ترابی، فرمانده سپاه استان هرمزگان نیز در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای غواص و شهدای کربلای ۴ گفت: نسیم پیروزی کربلای ۴ امروز در جامعه اسلامی وزیده است و شاهد پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت علیه تکفیری‌ها و ناتوانی استکبار جهانی در مقابله باقدرت بسیجیان و مردم مبارز و غیرتمند ایران اسلامی هستیم.

وی با تقدیر از همراهی و همگامی مسئولان جزیره کیش در فعالیت‌های بسیج و یاری کردن این نهاد مردمی اظهار کرد: سپاه و بسیج از بدنه مردم هستند و افتخار ما این است که در پیش پای مردم فرش قرمز بگسترانیم تا آن‌ها بسیجی شوند.

فرمانده سپاه استان هرمزگان افزود: امروز همه مردم ایران چه آن‌ها که دارای کارت بسیج و پرونده بسیج هستند و چه آن‌ها که پرونده‌ای در هیچ ارگان و نهاد رسمی بسیج ندارند بخشی از بدنه بسیج ده‌ها میلیونی هستند که به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفته و خار چشم دشمنان اسلام شده است.

وی تصریح کرد: ما به قدرت این بسیج ده‌ها میلیونی می‌بالیم زیرا هر زمان انقلاب، کشور و نظام به حضور آنان نیاز داشته آماده بوده‌اند تا در عرصه‌های میدان مبارزه و مقاومت پیش از سپاه  و دیگر نیروهای نظامی حضور پیدا کنند.

سردار ترابی همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره هم‌وطنانی که زلزله بم کرمان در سال ۸۲ جان خود را از دست دادند، سالروز تشکیل حفاظت هوایی به فرمان امام خمینی (ره) را به سپاهیان و حافظان امنیت هوایی کشور تبریک گفت.

در این مراسم عملکرد سه ماهه سوم ناحیه مقاومت بسیج جزیره کیش به صورت گزارش تصویری ارائه شد.

در انتهای این مراسم از امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت های سازمان منطقه آزاد، مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان فعال با اهدای لوح و هدایایی از سوی فرماندهی سپاه کیش تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار