امام جمعه اهل سنت بخش سميع آباد تربت جام در گفتگو با «بسیج»:

حماسه نهم دي موجب شکست اردوگاه شيطان بزرگ شد/ فتنه 88 و حماسه 9 دی هر ساله بازخوانی شود

امام جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت جام عنوان داشت: حماسه نهم دي موجب شکست اردوگاه شيطان بزرگ و ضد انقلاب داخلي و خارجي شد.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۴۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
مولوي امان الله برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: حافظه تاريخي انقلاب و ملت نشان مي‌دهد استکبار جهانی پس از اعتراف به شکست و ناکامي در راهبرد "مقابله سخت" با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران،همه تلاش خود را درعملياتي ساختن سناريوهاي شورش، کودتا بکار بسته است.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده این نظام اسلامی تمامي ظرفيت‌هاي خود را پس از دفاع مقدس، به راهبرد "مقابله نرم" با تمرکز به تهاجم فرهنگي، ناتوي فرهنگي، شبيخون فرهنگي و الگوي "جنگ نرم" معطوف ساخته است.

وی خاطر نشان کرد: تحليل و بررسي ها راهبرد مثلث شيطاني آمريکا، انگليس ، رژيم صهيونيستي و همراهان اروپايي و منطقه‌اي را پيرامون فتنه سال 88 به طور کامل و مشخص نشان مي دهد.

 این روحانی اهل سنت اظهارداشت: آن ها با نيل به اهداف شوم با ظرفيت ‌سازي و سازماندهي ابزارهاي مالي، رسانه‌اي و عوامل داخلي به دنبال تضعيف ولايت فقيه،ايجاد شکاف بين مردم و نظام، حذف سپاه و بسيج ، نيروهاي وفادار به انقلاب و رهبري و براندازی نظام اسلامی ایران بودند.

برزگر خاطر نشان کرد: با عملياتي شدن برنامه‌ي دشمن و تمامي ابزارها و ظرفيت‌هاي داخلي و خارجي "پروژه‌ کودتاي مخملي" با سکوت برخي خواص و شخصيت‌هاي مرجع و تأثيرگذار ملي در قبال ظلم به نظام و ادعاي تقلب در انتخابات کلید خورد.

وی عنوان کرد: برغم برافروخته شدن آتش فتنه 88 و هتک حرمت عاشوراي حسيني،حماسه اعجاب آور و عاشورايي 9 دي و راهپيمايي ده ها ميليوني و خودجوش ملت ولايتمدار ايران خاموش و شکست ديگري بر اردوگاه شيطان بزرگ و ضد انقلاب داخلي و خارجي تحميل کرد.

امام جمعه اهل سنت سميع آباد به بازخواني فتنه 88 و چرايي خلق حماسه تاريخي 9 ديماه از ديدگاه مقام معظم رهبري پرداخت و بر واکسينه کردن کشور برابر ويروس‌هاي سياسي و تهديدات پيش روي انقلاب و نظام - به ويژه پروژه‌ي نفوذ تأکید کرد.

مولوی برزگر با اشاره به این که عرصه‌ي "انتخابات آينده" به عنوان يکي از مهم ترين انتخابات تاريخ سياسي کشور، دشمن را به اثرگذاري بر فرايند آينده سياسي کشور از طريق فعال سازي وابستگان و عوامل فتنه 88 به مثابه‌ي سر پل نفوذ اميدوار ساخته است، توصیه کرد: در چنين شرايطي بر همه‌ي دلسوزان و جريان‌هاي سياسي جبهه‌ي انقلاب اسلامي واجب است تا با روشنگري‌هاي نافذ، نقشه دشمن در اين عرصه را برملا سازند.

در پایان تأکید کرد: خواص و نخبگان کشور همراه با مردم  به عنوان سرمايه و قدرت اصلي نظام اعمال ننگين فتنه گران را همچون آئينه‌اي شکسته در مقابل آنان نگه دارند و همگان بايد پشتيبان ولايت فقيه باشند تا آسيب نبينند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار