در این بیانیه آمده است: مردم بصیر ایان اسلامی در روز 9 دی 88 تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و نشان دادند...
کد خبر: ۸۷۹۷۸۵۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت در بیانیه ای آورده است:

حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مدمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آمرمانهای انقلاب ایستاده و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد ، امت حزب الله در برابر تمام دنیای آنها خواهد ایستاد.

روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرت اند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است بر نمی دارند، مردم بصیر ایان اسلامی در روز 9 دی 88 تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و نشان دادند دشمنان خود و انقلاب اسلامی را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگهای آنها را نمی خورند.

ناحیه مقاومت بسیج تفت از امت حزب الله و شهید پرور و ولایت مدار شهرستان تفت دعوت به عمل می آورد تا با حضور حداکثری در همایشهای بزرگداشت حماسه 9 دی در سطح شهرستان شرکت نموده و بار دیگر با آرمانهای والای حضرت امام و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای تجدید بیعت نموده و مشتی محکم به دهان یاوه گویان و عوامل مزدور داخلی و نفوذی بزنند.

برنامه همایش های هفته بصیرت در شهرستان تفت.

چهار شنبه 8 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا حسینیه امام خمینی (ره)

پنجشنبه 9 دی ماه امامزاده سید محمد بخش نیر

پنجشنبه 9 دی ماه دهستان نصرآباد حسینیه فیض آباد

پنجشنبه 9 دی ماه بخش گاریزات و کهدوئیه امام زاده سید نظام الدین بخ

ارسال نظرات