جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:
سردار علی محمد اکبری، گفت: تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام در همه ماموریت های سخت و نیمه سخت سرفراز و موفق بوده است.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۵۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه مسئولین معاونت های سپاه استان در راستای بازرسی گردان قرارگاه امام حسین علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از نحوه عملکرد تیپ 44 قمر بنی هاشم علیه السلام بازرسی کردند.

سردار علی محمد اکبری هدف از این بازرسی را رفع معایب احتمالی، نواقص و کمبودهای تیپ و همچنین بهبود کار و بالابردن کیفیت تلاش های نیروهای این یگان عنوان کرد.

جانشین فرماندهی سپاه استان در ادامه، نتیجه این بازرسی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله در این بازرسی کیفیت و کمیت فعالیت های انجام شده این یگان خیلی خوب بوده و با اینکه این تیپ علاوه بر فعالیت خود در استان، هم اکنون در منطقه مرزی جنوب غرب کشور نیز در حال مرزبانی از کیان اسلامی است، عملکرد خوبی داشته است.

وی، با اشاره به کارنامه درخشان تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس و بعد از آن حراست از مرزهای شمالغرب و اکنون نیز جنوب غرب کشور، گفت: رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام همیشه و در همه ماموریت های سخت و نیمه سخت سرفراز و موفق بوده اند.

ارسال نظرات