مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

9دی نماد پیوند مستحکم امت با ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این سپا، 9 دی را روز اعلام برائت و بیزاری ملت ولایی ایران از فتنه‌گران داخلی و حامیان خارجی آنها دانست و گفت:9 دی نماد پیوند مستحکم امت با ولایت و مظهر حضور وفادارانه، ‌مومنانه و ولایتمدارانه ملت ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۶۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با بیان اینکه این ملت ثابت کرده که هر گاه انقلاب در معرض دشمنی‌های دشمنان خارجی و داخلی قرار گیرد، مردم در صحنه حاضر شده و حماسه خلق می کنند، افزود:‌ 9 دی را باید حماسه ماندگار امت در پاسداری و دفاع از ولایت دانست.

وی با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در مورد بصیرت، اظهار کرد: شناختن موقعیت، فهمیدن نیاز، حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز، این اساس کار است که مؤمن باید این را هم با خود همراه داشته باشد تا بتواند وجودش مؤثر شود.

حجت الاسلام احمدی با تاکید به ضرورت وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی که از کانون های مستحکم این انقلاب است، همه امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل کرده و توطئه های آن ها را نقش برآب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در فتنه 88 این ستون و خیمه انقلاب مورد هدف قرار گرفت ولی ملت ایران با حضور یکپارچه در 9 دی اعلام کردند که همواره از این ولایت دفاع کرده و هرگز اجازه نخواهند داد که کسی به این اصول اصلی این انقلاب لطمه وارد کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا تصریح کرد: فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی نشان داد که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن همواره با دست قدرت و هدایت الهی و اتکا به مردم مؤمن، ولایت مدار و با بصیر ایران از میدان‌های خطر و تهدید‌ با سربلندی عبور کرده و برای پاسداری از آرمانهای والای امام راحل، ارزشهای انقلاب و خون شهدا، با قدرت هرچه تمام ادامه می دهند.

وی استقلال و امنیت و پیشرفت همه جانبه امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز رهنمود های حکیمانه رهبری در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: در شرایط کنونی الهام از فرهنگ ایثار و شهادت و نیز تفکر بسیجی، الگوی شایسته و اثربخش برای همه است و این روحیه والا می‌تواند راهگشای بسیاری از تنگناهای موجود باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار