رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش شهرستان سمنان همکاری مناسبی در تمام بخش‌ها با یکدیگر دارند.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۷۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله سلیمانی‌فرد در بازدید از کلاس‌های طرح حفظ قرآن کریم در مدرسه دخترانه پیروزی سمنان، قرآن کریم را کتابی آسمانی در راستای تضمین سعادت بشری و هدایت انسان‌ها به بهترین شکل ممکن دانست.

وی گفت: در صورتی که به فرموده‌های خداوند متعال در این کتاب شریف جامه عمل پوشانده شود، بسیاری از مشکلات جامعه کنونی برطرف خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان اظهار داشت: قرآن کریم راه خوشبختی و نیک‌روزی را به انسان‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد و از این‌رو، عمل به مضامین آن امری مهم و لازم است.

سلیمانی‌فرد تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش شهرستان سمنان همکاری مناسبی در تمام بخش‌ها با یکدیگر دارند و ترویج فرهنگ قرآن آموزی نیز یکی از این طرح‌های مشترک است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان افزود: ترویج فرهنگ قرآن و عترت امروز نیاز جامعه بشری بوده و هر چه در این راه قدم‌های بزرگ‌تری برداشته شود، اثرات آن نیز بیشتر خواهد بود.

سلیمانی‌فرد ادامه داد: آموزش و پرورش نهاد مهمی است و از این‌رو، همواره تلاش می‌شود ارتباطات سازنده و گسترده‌ای در راه رشد و توسعه فرهنگ متعالی قرآنی با این نهاد مهم برقرار شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان سمنانی زمینه خوبی برای فراگیری تعالیم انسان‌ساز قرآنی و آموزه‌های دینی و مذهبی دارند و باید توجه بیشتری به این ظرفیت عظیم داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند «من دو چیز در میان شما باقی گذاشتم تا وقتی که به آن دو چنگ زنید، هرگز گمراه نخواهید شد: یکی قرآن، دیگری خاندانم»، خواستار توجه به کلام الهی در جامعه امروزی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها