فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت:امنیت امروز ما بر گرفته از دوراندیشی امام خمینی (ره)است وبرخی از کشورهای دنیا به سمت استفاده از تجربیات بسیار ریز صنعت هوایی ما روی آورده اند که این ها همه بر گرفته از نقش ولایت ورهبری است
کد خبر: ۸۷۹۷۸۹۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش بسیج رسانه:سردارسرتیپ پاسدار حسین معروفی در آئین گرامی داشت پنجم دی ماه، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) به استقرار یگان حفاضت هواپیمایی در فرودگاههای کشور گفت: فعالین این عرصه به عنوان مجاهدانی هستند که برای برقراری امنیت در پروازههای داخلی وخارجی، مجاهدت و جان فشانی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب از سلسله عملکرد سپاه، رضایت دارند. چرا که کار برقراری امنیت پرواز کار آسان نبوده اما با این وجود زیاد به چشم نمی‌آید. پاسداران در سپاه فرودگاه و گارد پرواز زحمات بسیار زیادی می‌کشند تا مسافرین با آرامش و راحتی خیال به مقصد برسند. 

وی افزود: پاسداران با مجاهدت وجانفشانی خود، امنیت را در پروازها برقرار می‌کنند و این کار بزرگی است که مورد تائید رهبر معظم انقلاب(مدظله) و امام خمینی(ره) بوده و هست و 

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: کارکنان سپاه فرودگاه دغدغه های بسیار زیادی دارند تا بتوانند مسافرین را با آرامش خاطر و به دور از هیچ اتفاقی به مقصد برسانند. دل پریشانی مسئولین از زمان سوار شدن تا زمان پیاده شدن مسافران از هواپیما است.

 این افراد کار پر استرسی را دنبال می‌کنند و آرامش را زمانی دارند که مسافرین به سلامت به مقصد برسند. 

معروفی با اشاره به این مطلب که استرس در این جمعیت ملموس است، تصریح کرد :باید خدا را شاکر باشیم که در حوزه امنیت پرواز کشور ما دارای برتری نسبی است و این امنیت قابل قبول است. 

 سردار معروفی با تاکید بر این نکته که آرامش موجود در هواپیما را مسافران در اتوبوس ممکن نداشته باشند، اظهار داشت: این مجاهدت است ومجاهدت به واسطه امنیت به وجود می‌آید، سپاه فرودگاه خلق کننده این مجاهدت و امنیت است.

 فرمانده سپاه استان اذعان داشت: امنیت امروز ما بر گرفته از دوراندیشی امام خمینی (ره)است و باید به این دور اندیشی، به دیده مقدس نگاه کرد. چرا که این کار بسیار کار بزرگی است.

 وی گفت: برخی از کشورهای دنیا به سمت استفاده از تجربیات بسیار ریز صنعت هوایی ما روی آورده‌اند که این‌ها همه بر گرفته از نقش ولایت و رهبری است.

 وی با ادامه دادن این مطلب که امام ماموریت امنیت پروازها را به سپاه واگذار کرده و این ماموریت، برگرفته از تدبیر و دور اندیش امام خمینی (ره) است و باید با دید دور اندیشی خود این ماموریت را تصویب کرد. 

وی تقدیم 70 شهید در این حوزه در دفاع مقدس، 650جانباز را باید از ارزش‌های یگان بر شمرد. 

معروفی تصریح کرد: زمانی می توانیم ماموریت خود را به خوبی ایفا کنیم که انقلابی باشیم جامع الاطراف نگر باشیم وبرای ما ایمان،ارزشها واعتقادات ما مهم باشد، وی در پایان 5 مولفه خدا، اسلام، امام زمان، مردم  وپیشینه تاریخی را از مهم ترین مولفه هایایران برشمرد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات