فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: رزمایش دفاع از کوی و برزن با حضور بسیجیان سپاه ناحیه مقاومت فراهان در دوم دی‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۸۹
|
۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار حسین رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره برگزاری رزمایش دفاع از کوی و برزن سپاه روح‌الله استان مرکزی، گفت: گردان بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج فراهان در روز پنجشنبه دوم دی‌ماه رزمایش دفاع از کوی و برزن را در منطقه عمومی برزآباد فراهان برگزار می کند.
وی با بیان اینکه بسیجیان گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و ادامه دهنده راه شهیدان هستند، افزود: بسیج و سپاه در هر عرصه ای که نیاز به دفاع از انقلاب و ارزش های آن داشته باشد، با صلابت و اقتدار وارد میدان شده و دشمنان را مایوس خواهند کرد.
سرگرد پاسدار  رضایی تصریح کرد: این رزمایش به واقع تجدید میثاق بسیجیان غیور و فداکار با آرمانهای امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) و نمایش اقتدار و صلابت بسیج و ارتقای آمادگی گردان‌های بسیج با محوریت سرعت عمل و ارتباطات سلسله مراتب، ارتقای توانمندی های رزمی و دفاعی متناسب با ماموریت های محوله است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت فراهان ادامه داد: افزایش و حفظ توان و آمادگی رزم گردان‌های بسیج در ماموریت نرم، نیمه سخت و سخت، عمق بخشی داخلی، ایجاد بازدارندگی در برابر هرگونه تهدید و تهاجم از دیگر اهداف اجرای این رزمایش است.
وی با بیان اینکه این رزمایش‌ها تمرین و ممارست‌ است تا در مواقع لزوم نیروها با ساماندهی منسجم وارد عمل شوند، بیان کرد: در این رزمایش اجرای تاکتیک‌های تأخیری،‌ کمین، کنترل معابر، دفاع از مراکز حساس و مقابله با ناآرامی‌ها پیش‌بینی شده که قطعاً اجرا و عملیاتی کردن آن با حضور نیروهای تلاشگر بسیجی، افتخار و عزت مضاعف را فراهم می‌آورد.
سرگرد پاسدار رضایی برگزاری اولین یادواره ۵ شهید برزآباد، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، مسابقات ورزشی و ... از برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش مطرح کرد.
ارسال نظرات