فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار گفت: با هدف حفظ انسجام و ارتقای روحیه و توان رزمی بسیجیان، فراخوان گردان الی بیت المقدس سپاه رشتخوار در دو شهر رشتخوار و جنگل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۰۲
|
۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، علی یعقوبیان فرمانده سپاه شهرستان رشتخوار با اعلام خبر برگزاری رزمایش یک روزه الی بیت المقدس بسیجیان در دو شهر رشتخوار و جنگل این شهرستان، گفت: حوزه ایثار و سپاه شهرستان رشتخوار با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی هر چه بیش تر بسیجیان در برابر هر گونه تهاجم دشمن، فراخوان ۲۴ ساعته گردان های الی بیت المقدس را در دو شهر رشتخوار و جنگل این شهرستان برگزار کرد.
علی یعقوبیان در ادامه با اشاره به حضور موفق بسیجیان در این فراخوان، یاداور شد: هدف از اجرای این فراخوان ۲۴ ساعته افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی در گردان های این شهرستان‌ بوده است.
وی با اشاره به اینکه  این فراخوان به صورت ۲۴ ساعته با حضور بیش از ۲۳۴ بسیجی در شهر جنگل و بیش از  ۳۰۰ بسیجی در شهر رشتخوار، صورت گرفت، افزود: در این رزمایش بسیجیان با شرکت در کلاس های توجیهی، رزم شبانه، جهت یابی در شب، و انفجارات آموزش های لازمه را فرا گرفتند.
شایان ذکر است این رزمایش در دو شب متوالی در منطقه میدان های رزمایش عمومی شهرهای رشتخوار و جنگل برگزار شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات