جانشین فرمانده‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در کشور پیگیری می‌کند و مسئولان سپاه با اعتقاد این خدمات را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۰۸
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  سردار حسین سلامی جانشین فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان اظهار داشت: محل رجوع و تامین نیاز مردم بودن، از نعمات الهی است و فرصتی که در اختیار ما قرار دارد برای خدمت است و برای کسب شهرت نیست که اگر این‌گونه باشد، هیچ ارزشی ندارد؛  وقتی قدرتی به ما می‌رسد باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و رضای خدا گام برداریم که در این صورت ارزشمند است.
جانشین فرمانده‌ کل سپاه بیان کرد: مسئولان با فرصت‌های گذرا رو‌به‌رو هستند؛ ارزش این فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد این است که بتوانیم با نیت خالص خدمت‌رسانی کنیم و مردم ولی نعمت ما هستند و این انقلاب موقعیت بی‌نظیر الهی است.
سردار سلامی ادامه داد: وجود امام خمینی( ره) و مقام معظم رهبری برای همه امت اسلام یک نعمت و رحمت الهی است؛ اگر امروز حلب آزاد می‌شود و مردمی که آواره بودند دوباره می‌توانند به شهر خود برگردند و لبنان از دست شرارت‌های رژیم صهیونیستی در امان است، به برکت وجود مقام معظم رهبری است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.
وی افزود: هر کسی که خدمتی به مردم می‌رساند و سبب امیدواری مردم می‌شود، اجر خدمتگذاری‌اش محفوظ است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طالقان منطقه‌ای است که شرف، شخصیت و اعتبار دارد. در سریال معمای شاه کلام روح افزایی که از بیان آیت‌الله طالقانی صادر می‌شود، نشان می‌دهد که این انقلاب بر روی دوش و کلام چه انسان‌های بزرگی شکل گرفته است.
سردار سلامی با بیان اینکه همه مردم ایران شایسته خدمت هستند، افزود: سپاه پاسداران ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی را در کشور پیگیری می‌کند و مسئولان سپاه با اعتقاد این خدمات را انجام می‌دهند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی انگیزه‌های خوب مردم و مسئولان به‌هم تنیده می‌شود، نتایج خوبی به دست می‌آید.
وی افزود: با توجه به اینکه مسجد تازه تاسیس امام رضا(ع) در ورودی شهرستان طالقان قرار دارد به فضای سبز اطراف آن نیز توجه شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات