پیروزی گسترش فولاد برابر صنعت نفت؛

جایگاه تک رقمی گسترش فولاد تبریز در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال

از روز سوم هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 14:15 گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه تختي آبادان میهمان صنعت نفت اين شهر بود كه با یک گل به برتری رسید.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۶۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، بازیکنان گسترش فولاد تبریز که این هفته ها نتایج خوبی در لیگ برتر به دست آورده و خود را از نیمه انتهایی جدول بالا کشیدند، تلاش داشتند به روند خوب خود ادامه دهند.

بازیکنان صنعت نفت آبادان نیز برای پایان دادن به ناکامی های هفته های اخیر خود در لیگ برتر، نیاز به هر سه امتیاز این بازی داشتند.

این دیدار با برتری محسوس شاگردان فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد آغاز شد و آن ها توانستند در دقیقه 17 با گلزنی رضا خالقی فر، از میزبان خود 1 بر صفر پیش افتند.

در ادامه دو تیم موقعیت های بر روی دروازه خلق کردند که هیچکدام از آن ها به گل منتهی نشد تا نیمه نخست با نتیجه 1 بر صفر به سود گسترش فولاد تبریز به پایان برسد.

نیمه دوم از سوی تیم میزبان هجومی آغاز و دنبال شد.

بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در صحنه های از بازی، فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشتند که با بی دقتی مهاجمان این تیم، گلی به ثمر ننشست تا این بازی با همان نتیجه 1 بر صفر به سود گسترش فولاد به پایان برسد.

گسترش فولاد تبریز با این برد، 20 امتیازی شده و به رده نهم جدول صعود کرد.

صنعت نفت آبادان نیز با 16 امتیاز، همچنان تیم یازدهم جدول است.

در دیگر بازی امروز، تیم های پدیده مشهد و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی تا دقیقه 79، با نتیجه 1 بر 1 در جریان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار