خبرهای داغ:
فرماندار اردستان در این آئین اظهار کرد: دانشجویان همیشه قشر آگاه جامعه بوده‌ اند و با طینت پاکی که دارند، روحیه حق‌جویی، عدالت ‌طلبی و استکبارستیزی را در خود به وجود آورده‌ اند.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۷۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان؛فرماندار اردستان اظهار کرد: دانشجویان همیشه قشر آگاه جامعه بوده‌اند و با آن طینت پاکی که دارند، روحیه حق‌جویی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی را در خود به وجود آورده‌اند.

علیرضا غیور عصر امروز در مراسم کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی شهرستان که در دانشگاه آزاد اسلامی زواره انجام شد گفت: این مراسم به پاس رشادت های شهدای دانشجوی این شهرستان برگزار شده و بهانه ای برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی افزود:  شهدا با نثار خون پاک خود توانستند آبروی این کشور را در جهان برای همیشه با اقتدار حفظ کنند و ایران اسلامی به برکت جانفشانی ها در اوج عزت و اقتدار است.

فرماندار شهرستان با بیان اینکه یاد و ذکر نام شهدا نوعی نشر حسنات اخلاقی در جامعه و در واقع نوعی عبادت محسوب می شود تصریح کرد: همگان باید سعی کنند در مسیر شهدا گام بردارند و در واقع اینگونه برنامه های فرهنگی تابش نور معنویت در دل های مطهر و نیازمند تطهیر است.

غیوربا اشاره به اینکه آزادی، استقلال، عزت، امنیت و مکتب ما مدیون شهدا است گفت: ما هر آنچه داریم به برکت خون شهیدان است و یکی از مهترین اهداف ما باید انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان ما باشد.

در پایان این مراسم از ۱۱خانواده شهید دانشجوی شهرستان اردستان با اهدای هدایا و یادبود کنگره تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها