خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قهاوند گفت: نهم دی ماه روز بصیرت، دشمن شناسی و زمان شناسی مردم ایران اسلامی بود که با حرکت و خروش خودشان آتش آشوب و فتنه را در کشور خاموش کردند.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۷۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه 9دی قدرت ایمان و بصیرت خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی افزود: روز 9 دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمام شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند با بیان اینکه 9 دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، افزود: روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی بیان داشت: تهدید فتنه در 9 دی تبدیل به فرصت شد و یک شکوه تاریخی بزرگ در این روز برای تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.

حسینی‌شاخص با اشاره به اینکه حماسه سترگ 9دی در تاریخ ایران اسلامی ثبت و ماندگار شد، گفت: مردم خداجو و ولایی کشورمان همواره پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای نظام هستند و در این باره با آمریکا و دیگر هم‌پیمانانش به مبارزه برمی‌خیزند.

وی بیان کرد: 9 دی باید برای ما درس بصیرت و آگاهی باشد و این ماجرا ختم یک برنامه تقریبا 10 ماه بود که دشمنان برای نابودی انقلاب طراحی کرده بودند.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند افزود: 9 دی ماه روز بصیرت، دشمن‌شناسی و زمان شناسی مردم ایران اسلامی بود که با حرکت و خروش خود آتش آشوب و فتنه را در کشور خاموش کردند.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی یک حرکت بسیج اجتماعی بود، تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، خلق حماسه 9دی عنایت بزرگی بود که خداوند متعال به ملت ایران داشت و این پیام را به جهانیان مخابره کرد که انقلاب اسلامی در مواجهه با پیچیده‌ترین فتنه‌ها و توطئه‌ها، مقاوم و استوار و شکست‌ناپذیر است.

حسینی‌شاخص گفت: این حماسه عظیم و ماندگار شناخت صحیح و عمق قدرت نفوذ ناپذیری دشمن را در دل ملت ایران نشان داد که این امر برخاسته از بینش دینی و سیاسی تک تک مردم است.

وی بیان داشت: اهمیت 9 دی به این علت است که می‌خواهیم بصیرت را در مردم زنده‌تر کنیم چراکه حماسه 9 دی، بصیرت را در مردم زنده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قهاوند تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، 9 دی در حمایت از رهبری و ارزش‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این روز مهم هرگز فراموش نخواهد شد.

وی افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

حسینی شاخص عنوان کرد: روز 9دی روزی است که مردم ایران نشان دادند با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، بر می دارند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی ایران در روز 9دی اعتقاد و پایبندی خود را به این جمله حضرت امام (ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» در عمل نشان دادند، خاطرنشان کرد: نهم دی ماه 88، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات