خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 9دی روز تثبیت انقلاب و ولایت بود و مردم با این حرکت خودجوش نشان دادند که پیرو ولایت هستند.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۹۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: نهم دی ماه یکی از ایام الله است که ما باید قدر و منزلت این روز را بدانیم و آن را گرامی بداریم.

وی با اشاره به حماسه 9دی و بصیرت ملت ایران در این روز بزرگ افزود: نهم دی روزی بود که حسن نیت‌ها و کینه‌ها مشخص شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: 9دی روز تثبیت انقلاب و ولایت بود و مردم با این حرکت خودجوش نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به پیام 9دی بیان کرد: روز 9دی حامل دو پیام بود یکی دوستی با ولایت فقیه و دیگری بیزاری از دشمن.

گنجعلی با بیان اینکه این روز تابلویی از اتحاد امت با امام زمان خود بود، افزود: این روز ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت هستند و امام و رهبری خویش را هیچ‌گاه تنها نمی‌گذارند.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت حماسه 9دی یادآور شد: ملت ما باید از 9 دی درس‌ها بگیرند وهیچ‌گاه این روز تجدید ملت با امت را فراموش نکنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در روز 9دی دشمن فهمید که این ملت در موقع خطر هر گونه توطئه‌ای که بخواهد کوچکترین حرکتی علیه این نظام مقدس و رهبری انجام دهد را در نطفه خفه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات