خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: منافع برخی افراد با برنامه های انقلابی در 9 دی ماه به خطر می افتد برای همین سر مخالفت برمی آیند و یا برنامه ای را لغو و در آن حضور پیدا نمی کنند و یا می خواهند آن را کم رنگ جلوه دهندتا آن موضوع یه فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۸۷۹۸۰۹۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

مهدی مزگی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به نزدیک شدن نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت اظهارداشت: یکی از بحث هایی که در انقلاب اسلامی توسط برخی افراد مطرح است به فراموشی سپردن آرمانهای انقلاب اسلامی است.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند " ما آرمان گرای واقع بین هستیم"، گفت: آرمانهای انقلاب را که از ابتدای پیروزی تا به حال پیش بردیم و یکی از این مولفه ها که مقام معظم رهبری یادآوری و هم راه کار می دهند؛ تهدیدات دشمن است که مرتب آنها را گوشزد می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف ما این است که هرکس در مسیر وسرجای خودش حرکت کند، افزود: یکی از این مسیر ها حرکت در مسیر شهداء است که در این مسیر استقامت کردند و به ما نیز سفارش حرکت در این مسیر را کرده اند.

مزگی نژاد با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارد مسیر خود را طی می کند، عنوان کرد: باید سفارش شهداء را داشته باشیم وبه سخنان امام خمینی(ره) در پاسداری از انقلاب عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ای کاش وصیت نامه امام خمینی(ره) بازخوانی می شد ادامه داد: وظیفه ما پیروی از آیین اسلام است و یکی از مبانی ایدئولوژی اسلامی است و همان گونه که این انقلاب از ابتدا مسیر خود را طی کرده است در آینده هم طی خواهدکرد.

 نهم دی ماه حماسه آفرینی ملت ایران در پاسخ به فتنه گران بود

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حماسه نهم دی ماه اظهارداشت: حماسه نهم دی ماه یکی از حادثه ها و رویدادهای مهم انقلاب و پاسخ حماسه آفرینی ملت ایران به فتنه گران بود.

وی با بیان اینکه جوابی که ملت ایران به طاغوت دادند رفتاری رخ داد که منافع بعضی را دچار خدشه کرد، گفت: بعضی در این فتنه احساس کردند منافع آنها در خطر است.

وی با تاکید براینکه برخی از مسئولین با انقلاب و آرمانهای انقلاب و حماسه نهم دی ماه همراه نیستند، گفت: این امر طبیعی است که برخی در این مسیر گام بر ندارند و مردم نیز در نهم دی ماه با آنها همراه نیستند و آنها را ناکام می گذارند و  شرکت نکردن برخی در این حماسه به رویکردی که به انقلاب دارند؛ برمی گردد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: برخی افراد منافع آنها با برنامه هایی به خطر می افتد برای همین سر مخالفت برمی آیند و یا برنامه ایی را لغو و در آن حضور پیدا نمی کنند و یا می خواهند آن را کم رنگ جلوه دهندتا آن موضوع یه فراموشی سپرده شود.

مردم بزرگترین مدافعان انقلاب و اسلام اند

مزگی نژاد با بیان اینکه ملت ما در همه صحنه ها حضور داشته و دارند، افزود: هرجا انقلاب اسلامی ومبانی اسلامی مورد خطر و یا تهدید و تهاجم دشمن قرار بگیرد مردم وظیفه خود می دانند که در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب حضور پر رنگی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به بعضی از مسئولین هوشیارترند و بصیرت کافی دارند، افزود: مردم با حضور در همه صحنه ها به دشمنان و بدخواهان انقلاب می فهمانند که اجازه نمی دهند اهداف وآرمان های انقلاب به خطر بیفتد و از آن پاسداری میکنند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند" یاد شهداء ما را از سختی ها و ناگواری ها عبور می دهد"، گفت: افرادی به حرکت در مسیر شهداء اعتقاد ندارند نشستن مسئولین برصندلی نیز ثمره خون شهداء است آنها خودشان را رسوا خواهند کرد و محبوبیت اجتماع ودید مردم نسبت به آنها کم خواهدشد.

وی با بیان اینکه مسیر و پیام شهدا مشخص است، افزود: آقایونی که از یادواره های شهدا  احساس خطر کردند بدانند تمام فضای انقلاب اسلامی و صندلی مسئولین ثمره خون شهداء است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها