خبرگزاری بسیج: مسؤول بسیج ادارات شهرستان ری 9 دی را روز وفاداری ملت ایران به ولایت و ارزشهای نظام دانست.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۴۴
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
 

  ابراهیم رفیعی در  دیدار با فرماندهان بسیج ادارات شهرستان که با حضور مسؤول بسیج کارمندان استان تهران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه نه دی یکی از بزرگترین روزها در تاریخ انقلاب است اظهار داشت: مردم انقلابی ایران با حضور پرشور و راهپیمایی در روز نه دی جواب دندان شکنی به دشمنان و فتنه گران در کشور دادند و حماسه ای ماندگار را در تاریخ خلق نمودند.

وی در ادامه گفت: حماسه بزرگ روز نه دی بیانگر این مطلب است که ملت شریف و غیور ایران با تمام توان پای ولایت و ارزش های والای دینی و انقلابی خود ایستاده است .

رفیعی با اشاره به اینکه 9 دی تثبیت و قوام بخشیدن به ولایت و نظام جمهوری اسلامی توسط ملت ایران است، افزود: 9 دی به اراده و لطف الهی ملت بصیر ایران قدرت خود را در حفظ و صیانت از ولایت و ارزشهای نظام به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشید.

وی با اذعان به این موضوع که در وقایع سال 88 دشمنان نظام با تمام توان خود به مخالفت با نظام برخاستند و نظام را تا لبه پرتگاه رساندند، تصریح کرد: گناه کسانی که موجب شدند برخی بی بصیرت حرمت روز عاشورا را شکستند، به عکس امام راحل و رهبر انقلاب بی حرمتی کردند و مساجد، اماکن و تجهیزات عمومی را به آتش کشیده و تخریب کردند بسیار بزرگ و نابخشودنی است.

مسؤول بسیج ادارات شهرستان ری با بیان اینکه بسیجی باید با قدرت و ظرافت در تمام عرصه های نظامی، فرهنگی و سیاسی حضور داشته باشد، گفت: بسیجی باید با افزایش بصیرت و حفظ وحدت و همدلی توطئه و طراحی های دشمن علیه نظام را خنثی کند

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه افراد یا انقلابی اند یا غیر انقلابی، گفت: فرد انقلابی کسی است که تابع و پیرو ولی زمان خود بوده و در حفظ منافع ملی و ارزشهای نظام و انقلاب تلاش و جهاد شبانه روزی نماید.

مسؤول بسیج ادارات شهرستان ری در پایان خطاب به فرماندهان بسیج ادارات شهرستان تاکید کرد: امسال نیز مانند سالهای گذشته با برگزاری مراسم و برنامه های متنوع در ادارات شهرستان این روز بزرگ گرامی بدارند.


ارسال نظرات