1500 نفر از شهرستان ری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند

خبرگزاری بسیج: معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری گفت: بیش از 1500 نفر از شهرستان ری در ایام نوروز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

هادی تمهیدی در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور که با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)، بخشداران و مسوولین ادارات مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اعزام این کاروان با همکاری نهادهای مختلف شهرستان از قبیل سپاه ، بسیج، شهرداری و آموزش و پرورش  در بخشهای دانش آموزی و عمومی با شکوه و شور و شعف مثال زدنی و با برنامه های متنوع فرهنگی انجام خواهد شد.

تمهیدی با بیان اینکه این سرزمین ها متبرک به خون پاک و مقدس شهیدان والامقام است ، افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت بین نسل جوانی که رشادتهای رزمندگان و وقایع و حوادث دوران دفاع مقدس را از طرق کتب و رسانه های جمعی دیده و شنیده اند، لازم است شرایطی فراهم شود تا این جوانان در مکانهای مقدس هشت سال دفاع مقدس که تبدیل به یک موزه بزرگ ارزشهای کشور شده است حاضر شده و از نزدیک شاهد آن دستاوردها باشند.

وی تاکید کرد: باید با اهمیت دادن به چنین برنامه هایی آرمان های ارزشمند انقلاب را که با خون شهیدان حفظ و صیانت شده است  سینه به سینه در بین نسلهای آینده منتقل کرد.

معاون فرماندار ری گفت: این انقلاب فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است که بحمدلله با لطف الهی و به برکت خون شهیدان به یک شجره طیبه مقاوم و مستحکم تبدیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار