رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی گفت: به مناسبت روز ایمنی و کاهش اثرات بلاهای طبیعی ثبت نام طرح ملی خادم در میامی آغازشد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۵۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، گفت: به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالروز زلزله بم جمعیت هلال احمر شهرستان میامی ثبت نام دوره آموزشی طرح خادم(خانواده آماده در مخاطرات ) بصورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری بر اساس دستورالعمل مربوطه جهت اقشار مختلف جامعه آغاز شده است.

وی به اهداف این طرح اشاره کرد وگفت:  این طرح به موجب حوادث وسوانح متعددی که در سطح شهرستان میامی اتفاق می افتد و به منظور بالا بردن سطح آگاهی و آمادگی آحاد مختلف جامعه در مقابل بروز هرگونه حوادث احتمالی طبیعی وغیر طبیعی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی یادآور شد: با ارائه آموزش های مناسب طرح خادم و فراگیری آن شهروندان با به کارگیری آنها قبل از وقوع هر حادثه با مخاطرات و علائم هشدار آن آشنا شده و خود را در برابر مخاطرات ‌آن از قبیل زلزله و سیل‌بیمه می کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میامی  در پایان افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح به شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان میامی مراجعه و یا با شماره تلفن 02332624427 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها