مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله گفت: مردم در حماسه 9 دی با حضور خود نظام را تثبیت کردند و در واقع 9 دی 88 یک رفراندومی بود که بار دیگر رای آری به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۵۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

آقامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به جریان فتنه 88 و نقش حماسه 9 دی در خنثی سازی این فتنه گفت: مردم در حماسه 9 دی در حمایت از اهل بیت(ع) و نظام اسلامی در صحنه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به یادآوری حوادث فتنه 88 گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نزدیک به 40 میلیون نفر از جمعیت ایران پای صندوق‌های رأی حاضر شدند. این حضور در انتخابات یک رکورد جهانی در کشور به شمار می‌رفت و بیش از 24 میلیون نفر نیز به رئیس جمهور منتخب رأی دادند، این امر می‌توانست یک فرصت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب شود و به عنوان یک رکورد جهانی در انتخابات به ثبت برسد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: نه تنها این فتنه‌گران اجازه ندادند این فرصت به یک آوازه جهانی و نقطه قوت برای کشور تبدیل شود که همین فرصت را نیز به یک تهدید بزرگ تبدیل کردند و اولین ضربه را به نظام جمهوری اسلامی از بدنه خود جمهوری اسلامی ایران زدند. دو تن از کاندیداهای ریاست جمهوری از قواعد بازی خارج شدند و مدعی تقلب در انتخابات شدند بی‌آنکه سند و مدرکی ارائه دهند.

آقامحمدی با تاکید بر اینکه تقلب در انتخابات تنها یک اتهام ناجوانمردانه به نظام بود، گفت: براساس توهم خواستند این مسئله را بیان کنند و به نتایجی که مورد نظر خودشان بود دست پیدا کنند. نظام هم با توجه به اعتراضات آنان به نتیجه انتخابات با آنان با آرامش برخورد کرد و دستور داد تعدادی از صندوق‌های اخذ رأی در حضور نماینده آنان بازشماری شود.

وی افزود: علیرغم اینکه در انتخابات بنا بر اعلام سریع نتایج بود ولی در آن سال 5 روز نیز اعلام نتایج را به تاخیر انداختند و این مسئله باعث شد که اغتشاش‌گران در خیابان‌ها ظاهر شوند و با برخورداری از حمایت آمریکایی‌ها در پناه طرفداران کاندیداها آسیب‌هایی را به نظام وارد کردند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: تخریب اموال بیت‌المال و کشتن و مجروح ساختن مردم از اقدامات فتنه‌گران بود که مصداق بحث محاربه است که در قوانین ما وجود دارد. در واقع زمینه تمام این برنامه‌ریزی‌ها از سوی کاندیداها فراهم شد و مسئولیت هم متوجه کاندیداهایی بود که ادعا می کردند در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

آقامحمدی با اشاره به حمایت جبهه استکبار از فتنه 88 گفت: در جریان سال 88 تمام جریان استکبار حمایت علنی از یکی از سران فتنه و شخصیت شکست خورده انتخابات داشت که بوی انقلاب‌های رنگینی که توانسته بودند در برخی از نقاط دنیا رقم زنند به مشام می رسید.

وی افزود: آسیب‌هایی در جریان فتنه به نیروهای خودی و انقلاب وارد شد به این نحو که گاهی از نیروهای خودی هم وارد شبه کرد. جمعی از مردم آسیب دیدند درست به مانند غائله سال 78 کوی دانشگاه که جای پای استکبار و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران مشخص بود.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: هر فتنه‌ای ضمن اینکه اثرات منفی به همراه دارد باعث رویش‌هایی می‌شود در فتنه سال 88 هم جوان‌های انقلابی احساس مسئولیت کردند و با نظام همراه شدند.

وی ادامه داد: فعالان فتنه هم امیدشان به دانشجویان و جوانان بود تا بتوانند با استفاده از ظرفیت جوانان این نظام را ساقط کنند. جوانان به آنان روی خوش نشان ندادند و حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

آقامحمدی با اشاره به اینکه سران فتنه هنوز از کردار گذشته خود احساس ندامت نکرده‌اند، گفت: پس از گذشت زمان، هنوز هم برخی از خاص علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص فتنه هنوز از آن جریانات با نام فتنه نام نبرده‌اند حتی امروز هم که همه چیز حتی برای مردم هم روشن شده هنوز برخی از خواص اعتراف به نبودن تقلب کردند ولی هنوز به آن مسئله دلبستگی دارند و از موضعشان دست نکشیده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت بحث روشنگری در جامعه افزود: بایستی فتنه‌ها را با روشنگری خودمان خاموش کنیم هرجا که روشنگری باشد فتنه‌انگیزان دستشان کوتاه می‌شود به واقع فتنه انگیزی بد بین کردن مردم نسبت به یکدیگر است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: آمریکایی‌ها که در جریان فتنه موفق نشدند براندازی را بر نظام جمهوری اسلامی ایران غالب کنند تحریم‌ها را تشدید کرد از این‌رو فتنه 88 نقش موثری در تشدید تحریم‌ها دارد. حامیان فتنه، استکبار جهانی چون در جریان فتنه موفقیتی کسب نکردند قصد دارند با تحریم بر ملت ایران فشار وارد کنند و ملت ایران را با این ابزار خود نسبت به دولت و نظام بدبین کنند و باعث شوند شکافی بین ملت و دولت را ایجاد کنند.

آقامحمدی بیان کرد: آنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی غفلت نکرده اند اما باید بدانند که خداوند حافظ این نظام است و همانگونه که وعده داده کسانی را که در مسیر حق قرار دارند پیروز می گرداند این ملت را هم موفق شد در فتنه 88 نمره قبولی را کسب کند.

وی با اشاره به حماسه 9 دی افزود: مردم در حماسه 9 دی با حضور خود نظام را تثبیت کردند و در واقع 9 دی 88 یک رفراندومی بود که بار دیگر رای آری به نظام جمهوری اسلامی ایران دادند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: فتنه 88 انشقاقی را در بین عده‌ای از مردم ایجاد کرد برخی از خواص در یک سو و مردم نیز در مقابل آنان قرار گرفتند. نظر دشمنان نظام این بود که دو قطبی سازی را در نظام پیاده کنند ولی با هوشمندی مقام معظم رهبری و سخنان ایشان که همیشه با شناخت به موقع از توطئه دشمنان در یک سخنرانی توطئه ها را خنثی می کنند این بار هم مانع از انشقاق عمیق بین مردم شدند و توانستند مساله را به نحو مطلوب حل کنند و جمهوری اسلامی ایران همچنان به کار خود ادامه دهد و به اهداف متعالی دست پیدا کند.

آقامحمدی با اشاره به خوی استکبار در دشمنی با نظام اسلامی گفت: بحث هسته‌ای برای اعمال تحریم‌ها همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بهانه‌ای بیش نیست؛ استکبار جهانی هر روز بهانه‌ای را برای دشمنی با نظام اسلامی دست آویز قرار می‌دهند چراکه خوی استکبار دشمنی است و هرگز کوتاه نمی‌آید و تا جایی پیش می روند که از ملت بخواهند از اسلام دست بردارند هرقدر ما کوتاه بیائیم آنان به پیش می آیند و پا را فراتر می‌گذارند و گذشت زمان این مسئله را برای مردم ما اثبات کرده است.

وی افزود: بعضی از افراد می گویند مردم بودند که در سال 88 به خیابان‌ها آمدند نمی دانیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را! واقعا این مردم بودند که در آن زمان مساجد و حسینیه‌ها را آتش زدند اگر چنین است پس این حضور 20 میلیونی در پیاده روی اربعین چیست؟ مگر آمریکا به فکر مردم ما بوده که علنا اعلام می کند ما از جریان فتنه سال 88 حمایت کردیم! قصد دارند با این سخنان چهره فتنه‌گران را تطهیر کنند اگر این اتفاقاتی را که در کشور رخ داد و برخی از مسئولین به رغم داشتن سوابق انقلابی دچار لغزش می شوند بی آنکه ابراز ندامت و پشیمانی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: این افراد هیچ علاقه ای به نظام ندارند و تنها به دنبال مقام و کسب قدرت بودند.تاریخ تکرار می شود این جریان ما را به یاد ثقیفه می‌اندازد و مردم دریافتند که مقام و منصب برای برخی از افراد از دین، انقلاب و از اسلام برایشان مهم‌تر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات