در آستانه سالروز حماسه نهم دیماه ، نشست سرگروه های صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۹۸۱۶۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ در این نشست حجت الاسلام والمسلمین مهدی قره چاهی به بیان ابعاد فتنه 88 پرداخت و گفت : این فتنه ماحصل سالها برنامه ریزی دشمنان خارجی ما بود که بتوانند پیروزی خودشان را کامل کنند .

وی با اشاره به جمله ای از مقام معظم رهبری که فرمودند « معنای فتنه یعنی حادثه ای غبارآلود که انسان نتواند دوست و دشمن را تشخیص بدهد » افزود : اگر انسان بینش و بصیرت کافی را نداشته باشد در این فضای غبارآلود دچار اشتباه می شود و فقط کسانی که اهل بصیرت هستند می توانند راه درست را تشخیص بدهند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت : وظیفه ما این است که ابعاد مختلف فتنه را برای مردم روشنگری و تبیین کنیم .

وی گفت : حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان ، یکی از اهداف کوتاه مدت دشمن در فتنه 88 بود و قصد داشتند تا قدرت را در کشور بدون حضور رهبری به دست بگیرند .

حجت الاسلام والمسلمین قره چاهی تصریح کرد : هدف اصلی فتنه 88 براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که این همه خون شهید به پای آن ریخته شده است .

وی گفت : در این فتنه از هماهنگی و همکاری منافقین ، مارکسیست ها ، سلطنت طلب ها ، بهائی ها و سران فتنه رونمایی شد .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردکان گفت : سران فتنه با این حرکتشان جان تازه ای به منافقین و دشمنان قسم خورده این نظام دادند و خسارت های مادی و معنوی زیادی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند .

در ابتدای این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دیماه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به بیان اهمیت تشکیل حلقه های صالحین پرداخت .

سرهنگ دهقانی بر کیفی سازی جلسات حلقه های صالحین در جهت معنویت افزایی و پاسخ به شبهات بسیجیان و حفظ رابطه متربیان با سرگروه های صالحین تأکید کرد .

در پایان این برنامه از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی « عاشورا برای جوانان » با اهداء جوایزی تجلیل شد .


ارسال نظرات