فرمانده ناحیه سنندج:

فتنه ۸۸ در سایه بی‌بصیرتی برخی خواص شکل گرفت

فرمانده ناحیه سنندج با بیاناین مطلب که فتنه ۸۸ در سایه بی بصیرتی برخی خواص شکل گرفته است ،از برگزاری مراسم روز «۹ دی» در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۷۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ "عیسی رحیمی زاده" فرمانده سپاه سنندج ، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، گفت: "یوم الله ۹ دی، پاسخی قاطع به فتنه بزرگ ۸۸ بود".

وی اظهار کرد: "در فتنه ۸۸، به راحتی می‌توانستیم  دشمنان نظام و انقلاب را در کف خیابان‌ها مشاهده کنیم چرا که آنها به اصل نظام و اسلام حمله کردند".

رحیمی زاده افزود: "استکبار جهانی با بی‌بصیرتی برخی خواص داخلی و ایادی داخلی فتنه ۸۸ را رقم زدند که در ۹ دی با پاسخ قاطع ملت مواجه شدند".

فرمانده سپاه سنندج با بیان این مطلب که انتظار مردم با بصیرت ایران و کُردستان از مسئولین ماندگار کردن حماسه ۹ دی است، گفت:"قطار انقلاب در دهه‌ه‌های مختلف عمر خود شاهد فتنه‌های بزرگی بوده که حضور مردم در خاموش کردن این فتنه‌ها و ادامه حرکت با صلابت نظام جمهوری اسلامی بسیار کلیدی بوده است".

وی تصریح کرد: حضور سپاه در یوم‌الله‌های انقلاب وظیفه‌ای ذاتی بوده و ۹ دی نیز بعنوان یکی از این روزها توسط سپاه گرامی داشته می‌شود.

فرمانده سپاه تاکید کرد: "در روز ۹ دی تمامی ادارات تعطیل شوند و مسئولین دوشادوش مردم با بصیرت در گردهمایی روز ۹ در در سنندج که در سالن آزادی این شهر برگزار می‌شود حضور داشته باشند".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات