نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با یگان حفاظت هواپیمایی مازندران:

شما امنیت آوران صنعت هواپیمایی نور چشممان هستید/ تصویر

شما یگانهای حفاظت هواپیمایی، امنیت آوران و نور چشممان هستید و خداوند شما و امنیت آوران مارا در پناه امام زمان(عج)محفوظ دارد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۷۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی حفاظت هواپیمایی استان مازندران، به مناسبت 5دی،سالروز تاسیس حفاظت هواپیمایی مسئولین و کارکنان حفاظت هواپیمایی با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران دیدار کردند.

مسئولین و کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی با نماینده محترم ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار که تنی چند از مسئولین اداره کل فرودگاه های استان از جمله مدیر کل فرودگاههای مازندران نیز حضور داشت، حضرت آیت الله طبرسی با تشکر و قدر دانی از تلاش های شبانه روزی کارکنان حفاظت هواپیمایی،سپاه پاسداران را یکی از نهاد های موثر و مفید بعد از انقلاب دانستند که هنوز در حال درخشش بوده و الحمدالله یک سرمایه بزرگ معنوی،نظامی و امنیتی به شمار می رود.

آیت الله طبرسی با اشاره به کارنامه درخشان و نورانی سپاه در 8سال دفاع مقدس،آنرا یکی از دلایلی دانستند که باعث گردید در آن اوضاع آشفته امام خمینی(ره)فرمان حضور سپاه در فرودگاه ها جهت صیانت از پروازها را صادر کنند و بحق در این زمینه نیز سپاه موفق بوده است که این مهم مرهون ایثار و فداکاری و شهادت طلبی برادران سپاهی است که امروز یکی از افتخارات و ارزش های بزرگ کشور و نظام محسوب می شود.

امام جمعه ساری در بخش دیگر از سخنان خود اساس و پایه هر کشوری را سه مقوله امنیت،عدالت و رفاه دانستند و با بیان و تشریح نا امنی های موجود در کشورهای منطقه،ایران را تنها کشوری دانستند که به دلیل وجود امنیت آورانی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،دارای امنیت و آرامش پایدار می باشد.

آیت الله طبرسی در بخش پایانی از صحبت های خویش،برقراری امنیت و درگیر شدن با هواپیما ربایان و منافقین در پروازها را کار بسیار دشواری دانستند و افزودند:شما امنیت آوران نور چشممان هستید و خداوند شما و امنیت آوران مارا در پناه امام زمان(عج)محفوظ دارد.

در ابتدا این دیدار سرهنگ بالویی-فرمانده حفاظت هواپیمایی استان مازندران-در خصوص مهم ترین دست آوردهای سپاه حفاظت هواپیمایی مطالبی را بیان نمودند.

در انتهای این دیدار تعدادی از کارکنان نمونه یگان حفاظت هواپیمایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار