حوزه مقاومت بسیج شهدای ساوجی سپاه مریوان نشست نهضت روشنگری را با موضوع اقتصاد مقاومتی با حضور بسیجیان و سخنرانی استاد دانشگاه در محل مسجد روستای حوزه برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۷۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، حوزه مقاومت بسیج شهدای ساوجی سپاه شهرستان مریوان، نشست نهضت روشنگری را با موضوع اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی بامحوریت سبک زندگی و رسانه های بیگانه با حضور بسیجیان در محل مسجد روستای حوزه برگزار کرد.

 "شریفی" از دبیرخانه بسیج اقشار سپاه مریوان در این نشست گفت:"اقتصاد مقاومتی اقتصادی درون زا یعنی متکی به پتانسیل و توان و دانش بومی بوده وبتواند اقتصادی پویا و تعامل مناسبی با جهان داشته باشد به طوری که عزت و منافع ملی خدشه دار نشود".

وی افزود: "تک تک افراد جامعه در قبال سیاست های اقتصاد مقاومتی مسئول هستند و می توانند در حد توان خویش به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک نمایند".

شریفی اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه و صحیح از منابع بویژه آب وانرژی را از موارد مهم در پیشرفت اقتصاد مقاومتی دانست.

استاد دانشگاه های مریوان بیان کرد: " رسانه های بیگانه در صدد القای طرز تفکر وابستگی و این که ما نمی توانیم کشور پیشرفته داشته باشیم هستند و ما باید هوشیار بوده و با بصیرت در خط مشی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حرکت کنیم".

شریفی در پایان تنها راه مقابله با تحریم ها را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: "نباید به مذاکره با آمریکا و متحدانش دلخوش کنیم".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات