امام جمعه خضرآباد با گرامی داشت یوم الله 9 دی کفت: 9 دی سال 88 یادآو حرکت انقلابی مردم در مقابل قتنه گران است که با حضور به موقع خود مانع گسترش فتنه و آشوب در جامعه شدند.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۸۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه خضرآباد با گرامی داشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: 9 دی سال 88 یادآو حرکت انقلابی مردم در مقابل قتنه گران است که با حضور به موقع خود مانع گسترش فتنه و آشوب در جامعه شدند.

«حجت الاسلام غالبی» امام جمعه خضرآباد با یاد آوری اتفاقات آن روز گفت: مردم بصیر و آگاه ایران زمانی که دیدند هدف فتنه چیزی جز ادعای آن ها است و فتنه گران ارزش های آنان را هدف قرار داده اند و با بی احترامی به ساحت سیدالشهدا قصد زیر سوال بردن ارزش های دینی و اعتقادی مردم را دارند، به صحنه آمدند.

وی با بیان اینکه بصیرت متمایز کننده انسان ها در شرایط مختلف زندگی است، تصریح کرد: ملت تابع ولایت فقیه، بیدار و آگاه و دشمن شناس ایران با حضور خود نمی گذارند دشمنان به توطئه ها و برنامه هایی که علیه این نظام مقدس تدارک دیده اند برسند.

حجت الاسلام غالبیی اظهار کرد: خلق حماسه 9 دی سبب شد بار دیگر انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه خضرآباد سه عنصر اساسی ایمان، اتحاد و بصیرت را شاخصه های حماسه 9 دی برشمرد و تاکید کرد: 9 دی باعث شد ملت ایران بار دیگر با حضوری آگاهانه، بقاء نظام و انقلاب اسلامی و هوشمندی مردم و رهبری انقلاب را به رخ جهانیان بکشد.

وی اظهار داشت: در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی، بدون شک تمام کسانی که دل در گرو اسلام، قرآن، نظام اسلامی، انقلاب و آرمان های امام و رهبری و شهدا دارند، با حضورگسترده یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان به این نظام پایبند هستند.


ارسال نظرات