مورخ تاریخ انقلاب اسلامی گفت : مردم با حقوق شهروندی خود به خوبی آشنایی دارند و اگر دولت به حقوق شهروندی پایبند است حقوق این مردم را از نجومی بگیران و بیت المال خواران بگیرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  مورخ تاریخ انقلاب اسلامی گفت : مردم با حقوق شهروندی خود به خوبی آشنایی دارند و اگر دولت به حقوق شهروندی پایبند است حقوق این مردم را از نجومی بگیران و بیت المال خواران بگیرد.

 حجت الاسلام والمسلمین حمید روحانی مورخ تاریخ انقلاب اسلامی در رابطه با منشور حقوق شهروندی اظهار داشت : دولت به مردم می گوید با حقوق شهروندی خود آشنا شوید حال مردم از آن ها می خواهند که حقوق آن ها را از نجومی بگیران و بیت المال خواران بگیرند و اگر دولت به حقوق شهروندی پایبند است تنها با شعار وارد نشود و این مدیرانی را که به بیت المال دستبرد نامشروع زده اند را به دادگاه معرفی و محاکمه کنند .

 وی مطرح کردن حقوق شهروندی در این مقطع زمانی را تنها یک تبلیغ انتخاباتی دانست و ابراز داشت : مردم با حقوق شهروندی خود به خوبی آشنایی دارند و این دولت است که باید به حقوق شهروندی عمل نماید .

 روحانی تشریح کرد : اکنون دولت در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باز به روش قبل از انتخابات دوره یازدهم روی آورده و از امام  ، مردم و  انقلاب سخن می گوید و این ها تنها شعار برای تبلیغات انتخاباتی است زیرا دولت در سابقه خود دائما در حال به کار بردن اصطلاحاتی همچون بی سواد ، بی شناسنامه ، بروید به جهنم برای منتقدان خود بوده است و سعی بر آن داشته که مردم را از صحنه بیرون ببرد .

انتهای پیام/

منبع : هفته نامه ثارالله

ارسال نظرات