رئیس کل دادگستری اردبیل:

ملت ایران انقلابی بودن خود را در حماسه ۹ دی نشان دادند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ملت ایران ارزشی و انقلابی بودن خود را در حماسه ۹ دی ماه نشان دادند و با بصیرت و ولایتمداری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۹۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در همایش بصیرت در اردبیل اظهار داشت: ملت ایران انقلابی و ارزشی بودن خود را در حماسه 9 دی ماه نشان دادند و با بصیرت و ولایتمداری خود تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و در واقع این حماسه را ملت ایران بازآفریدند.

وی با اشاره به‌ این‌که حماسه 9 دی ماه برای همیشه در تاریخ ملت ایران جاویدان می‌ماند، افزود: در این حماسه همه مردم ایران به خوبی متوجه شدند که دشمنان و استکبار جهانی چه نقشه‌ها و توطئه‌هایی در سر دارند، با درایتهای مقام معظم رهبری و ملت ایران نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و این حماسه توسط ملت ایران به وقوع پیوست.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: عده‌ای به بهانه تقلب در انتخابات درصدد بودند تفرقه در جامعه راه بیندازند که با هوشیاری ملت ایران دشمنان و استکبار جهانی مایوس شدند و پس از شفاف‌گری ملت ایران وقتی دشمنان بهانه دیگری نداشتند، اعتقادت ملت ایران را زیرسئوال بردند که این توطئه نیز با شکست مواجه شد.

قاصدی بیان کرد:‌ ایثارگری‌ها و رشادتهای بسیار زیادی در حماسه 9 دی ماه رقم خورد که به طور حتم این دستاوردها جاویدان می‌ماند و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی رسالت خطیر برای ماست.

وی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی قابل اعتماد نیستند و همانطور که در مذاکرات 5+1 به وعده‌ها و تعهدات خود عمل نکردند، نشانگر این موضوع است که آنها فقط به فکر منعت‌طلبی خود هستند و به همین دلیل باید در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستاد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: عده‌ای آشوبگر در جریان فتنه 88 درصدد زیرسئوال بردن اعتقادات و برخی اقدامات بودند که ملت ایران با هوشیاری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نابود ساختند.

حجت‌الاسلام قاصدی افزود: هم‌اکنون کشورمان در عرصه‌های مختلف به پیشرفتهای قابل توجهی دست یافته‌اند و این پیشرفت‌ها در سایه خون شهدای والامقام و درایت‌های مقام معظم رهبری به وجود آمده و باید همیشه هوشیار باشیم و در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی هوشیار باشیم.

بصیرت و ولایتمداری ملت ایران حماسه 9 دی را رقم زد

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان استان اردبیل نیز در این همایش اظهار کرد: ملت ایران در تاریخ 9 دی ماه، حماسه‌ای بزرگ خلق کردند و با هوشیاری و بصیرت تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کردند.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی با بیان این‌که بصیرت و هوشیاری ملت ایران در حماسه 9 دی ماه ستودنی است، افزود: این روز برای همیشه در تاریخ ملت ایران در جاویدان می‌ماند، چرا که مردم ایران دوست و دشمن خود را به خوبی شناختند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان استان اردبیل با بیان این‌که ملت ایران همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده است، گفت: مردم ایران در حماسه 9 دی ماه نشان دادند که همیشه پشت انقلاب اسلامی ایران بوده و تا آخرین نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

حسنی تصریح کرد:‌ در حال حاضر کشورمان به پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف دست یافته و این پیشرفت‌ها در سایه رهنمودها و درایت‌های مقام معظم رهبری و خون شهدا به دست آمده و ما به هیچ وچه در مقابل دشمنان این آرمان‌ها و ارزش‌ها را از دست نمی‌دهیم.

وی با بیان این‌که دشمنان و استکبار جهانی با بهانه تقلب در انتخابات درصدد ایجاد تفرقه در جامعه بودند، بیان کرد: پس از آن‌که دشمنان دیدند تقلبی در انتخابات وجود ندارد، مسائل فرهنگی کشور را زیر سئوال بردند که هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان را به یاس و نامیدی تبدیل کرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های فرهنگیان استان اردبیل افزود: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ایجاد تفرقه و تضعیف فرهنگ جامعه هستند که این نقشه‌ها با هوشیاری ملت ایران به یاس و ناامیدی تبدیل شده است، چرا که ملت ایران همیشه آگاه، هوشیار و بابصیرت بوده‌اند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار