استاندار سمنان گفت: بانک صنعت معدن ٤٦٢ میلیار ریال ، یعنی ٢٣٠ درصد ( ١٣٠ درصد بیش از)میزان تعهد خود به صنایع كوچك و متوسط در قالب طرح رونق تولید به صنایع این استان تسهیلات پرداخت كرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۱۹۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن محمدرضا خباز در هجدهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان با حضور علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: ٢ هزارو ٥٤٩ واحد تولیدی و صنعتی بر اساس اعتماد به دولت در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: تا کنون به مسایل و مشکلات هزار و ٧٩١ واحد تولیدی استان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند، رسیدگی شده است.

استاندار سمنان شرط برگشت واحدهای تولیدی را به چرخه اقتصادی پیشگامیِ بانک ها در پراخت تسهیلات دانست و خاطرنشان کرد: بانک ها با تعیین تکلیف واحدهای تولیدی وصنعتی، شرایط را برای پرداخت تسهیلات مشخص ‌کنند.

در نشست یاد شده علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن نیز آمادگی این بانك را جهت اجرایی شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی استان با تاكید بر رعایت ضوابط و مقررات بانك مركزی اعلام داشت.
ارسال نظرات