خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های حماسه 9دی در مساجد محلات قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت حماسه 9 دی در مساجد محلات 14‌گانه قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۹۸۲۷۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین تظهار کرد: مراسم بزرگداشتی در روز یکشنبه هفتم  دی ‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد زینبیه محله مجاهد برگزار شد.

وی افزود: مراسمی مصادف با نهم دی در مسجد چهارده معصوم‌(ع) محله هادی‌آباد، مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) محله باغ نشاط، حسینیه آستان مقدس امامزاده علی‌(ع)، حسینیه آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمد(ع) محله آخوند و مسجد صاحب الزمان محله شهید انصاری بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: همچنین مراسم بزرگداشتی هم 10 دی ماه در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین‌(ع) و 11 دی در مسجد امام هادی‌(ع) در محله مینودر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وزیری‌نژاد ضمن دعوت آحاد مردم برای شرکت در این مراسمات به منظور بصیرت‌افزایی خاطرنشان کرد: بزرگداشت حماسه عاشورایی نهم دی باید به فرصت، وفاق ملی، تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری تبدیل شود.

این مسؤول افزود: عنصر بصیرت هر ساله در برنامه‌ها و شعارهای نهم دی، مورد توجه بوده و در سنوات مختلف با توجه به شرایط روز، آن را با موضوعات پیش رو هماهنگ کرده و بر آن تاکید شده است.

وی ادامه داد: در این راستا برگزاری بزرگداشت حماسه عاشورایی نهم دی در دستور کار  سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفت و از همه مردم خواستاریم به دلیل اهمیت حماسه نهم دی برنامه‌ها را با حساسیت دنبال کنند چرا که نهم دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها