فرهنگیان بسیجی شهرستان قروه در بیانیه ای فرارسیدن روز نهم دی ماه روز بصیرت را گرامی داشتند.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۳۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرهنگیان بسیجی شهرستان قروه در بیانیه ای فرارسیدن روز نهم دی ماه روز بصیرت را گرامی داشتند.
 

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد.

 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

 

پاسداشت حماسه های ملی که با همّت مردان و زنان ولایتمدار و بصیر این سرزمین شکل می گیرد از مهمترین وظایف هر انسان مومن و آزاده می باشد. در این میان حادثه بی نظیر و درخشان جاری شدن اقیانوس بیکران مردم بصیر و عاشق در خنثی نمودن جریان فتنه تیر ماه سال 88 بارزترین رشادت ها می باشد و پرداختن به این موضوع و زنده نگه داشتن آن در اذهان مخاطبان باعث ایجاد غرور ملی در مردم و شکل گیری تنفر همیشگی از سردمداران جریان فتنه می باشد و ظلم های روا شده توسط آنان را به نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در یادها ماندگار می کند.

 

ما اعضای بسیج فرهنگیان شهرستان قروه همپای سایر اقشار انقلابی مردم عزیز ایران این روز را به عنوان نماد بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت گرامی داشته و بر این باوریم فتنه ی 88 صرفا یک اعتراض نبود بلکه طغیان اشرافیت علیه مردم سالاری دینی و براندازی بود لذا شفاف سازی اقدامات غیر قانونی، نامشروع و خائنانه سران فتنه و حامیان مستکبر آنها بویژه آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه را به عنوان خواسته ی عامه ی مردم مطالبه می نمائیم.

 

ما فرهنگیان انقلابی و ولایت مدار شهرستان قروه با شعار محوری 9 دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی با آمادگی کامل و همپای سایر اقشار مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه های سرنوشت ساز و مهم انقلاب و بالاخص انتخابات اردیبهشت ماه حضور دشمن شکنانه خواهیم داشت و به حول و قوه ی الهی مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها خواهیم زد.

 

بسیج فرهنگیان شهرستان قروه ضمن تجلیل ازاین حرکت هوشمندانه مردمی وحماسه ماندگار درتاریخ اعلام میداریم که همچنان آگاه وبیدار درصحنه خواهیم ماند وریزودرشت حرکات بدخواهان رازیر نظر داشته ورسالت آگاه سازی وبصیرت افزایی خود را صادقانه انجام خواهیم داد.

 

یوم الله 9دی ماه روز بصیرت ومیثاق باولایت است وفرهنگیان بسیجی شهرستان قروه ضمن محکومیت سران فتنه تجدید میثاق خودراباآرمانهای انقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری (مدظله العالی )اعلام میداریم .

 

بسیج فرهنگیان شهرستان قروه

ارسال نظرات