خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت:

نباید به منکرهایی که در اطراف ما می‌گذرد بی‌تفاوت باشیم

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: تا زمانی که به دستورات دینی خود عمل کنیم که از جمله مهمترین آنها همین امر به معروف و نهی از منکر است، دشمن نخواهد توانست انقلابی گری و انقلابی ماندن مردم را از آنها بگیرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۶۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان  البرز در جلسه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان البرز عنوان کرد: ان زمان که امر به معروف فراموش شود،  دشمن با استفاده از منکرات و آلوده کردن فضای مجازی و هرجایی که در توانش باشد جوانان را از ارزش‌های اسلامی جدا می کند.

حیدری توضیح داد: در این برهه از زمان همه آنهایی که احساس مسئولیت می‌کنند باید با ایفای نقش خود در زمینه احیای امر به معروف به مقابله با منکر و ابزار دشمن برخیزند.

فرمانده سپاه ناحیه البرز تصریح کرد: ما در خصوص هر آنچه در اطراف ما می‌گذرد مسئولیم که مصداق آیه «كلّكم راع و كلّكم مسؤول عن رعيّته» می باشد و نباید در خصوص منکر هایی که در اطراف ما می‌گذرد بی‌تفاوت باشیم؛ بی تفاوتی به منکر و آلودگی های فضای اطراف روزی دامان خودمان را هم خواهد گرفت.

وی با اشاره به شرایط ضوابط امر به معروف گفت: تذکر دادن و امر به معروف دارای شرایط خاص خود است که در صورتی‌که واجد شرایط نباشیم  از عهده ما خارج است.

فرمانده ناحیه البرز افزود: با اجرای به موقع و صحیح امر به معروف و نهی از منکر  می تواند باعث سالم سازی جامعه جوانان و خانواده خواهد شد و این حرکت باعث نشاط انقلابی و اسلامی در جامه می‌شود.

حیدری در پایان ابراز کرد: تا زمانی که به دستورات دینی خود عمل کنیم که از جمله مهمترین آنها همین امر به معروف و نهی از منکر است، دشمن نخواهد توانست انقلابی گری و انقلابی ماندن مردم را از آنها بگیرد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها