حقوق شهروندی یعنی اعدام کسانی که ماه ها زندگی مردم را زهر کردند و برای نظام هزینه ای سنگین آفریدند و خون جوانان بسیاری به پای آنهاست
کد خبر: ۸۷۹۸۳۸۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

حقوق شهروندی یعنی اعدام کسانی که ماه ها زندگی مردم را زهر کردند و برای نظام هزینه ای سنگین آفریدند و خون جوانان بسیاری به پای آنهاست

جالب است که وکیل الفتنه ها در مجلس پیگیر سایر وعده های دولت نیستند ولی رفع حصر سران فتنه را دنبال میکنند
 میگویند مطالبه مردم رفع حصر سران فتنه است و دولت باید با اولیت جدی تر این مسئله را دنبال کند. اعلام آمادگی می کنیم در صورتی که نیاز به قانون باشد با اولویت در مجلس و پای به پای دولت این مسئله را پیگیری میکنیم.
 تو زبان  اقایان شما  وکیل مردم ایران نیستی که اینگونه سخن میگویید,مردم ایران در نهم دی ماه سال 88 تا امروز گفته اند که مطالبه شان چیست.مطالبه مردم اعدام سران فتنه و حذف حامیان سران فتنه در کلیه مسئولیت های حاکمیتی است.
خنده دار آن است که حقوق شهروندی را به سران فتنه ارتباط میدهند اما نمیدانند که حقوق شهروندی یعنی اعدام کسانی که ماه ها زندگی مردم را زهر کردند و برای نظام هزینه ای سنگین آفریدند و خون جوانان بسیاری به پای آنهاست.
چه کسی دم از حقوق شهروندی میزند؟! خنده دار است کسانی که حق رای مردم را هم از آنها گرفتند و مدعی تقلب در انتخابات سال 88 شدند امروز میخواهند حقوق شهروندی مردم را برایشان به عرصه واقعیت برسانند!!
جالب تر از همه این است که وکیل الفتنه ها در مجلس پیگیر سایر وعده های دولت نیستند ولی رفع حصر سران فتنه را با اولیت جدی پیگیری میکنند.
آیا مردم ما از مشکلات اقتصادی رنج و عذاب میکشند یا حصر فتنه گران و خائنین به نظام اسلامی؟
وعده صد روزه حل مشکلات اقتصادی برای آقای عارف و همفکرانشان در مجلس اولویت ندارد؟
رسیدگی به نقض برجام توسط آمریکایی ها و اقدامات جدی در پاسخ به این عمل آنها برای شما اولویت ندارد؟
رسیدگی به مشکل ازدواج و تحصیل جوانان این مرز و بوم برای شما اولویت ندارد؟
نشان دادید نه معنی اولویت را میفهمید و نه مشکلات مردم را میدانید؛بلکه برای منافع سیاسی تان مردم را قربانی میکنید و همانند فتنه گران از همه چیز خواهید گذشت.
اگر مردم برایتان مهم بودند اولویت شما مرتفع کردن مشکلات اقتصادی و مسائل مهم امروز کشور بود.اما آنچه برای شما مهم است نگارش درست دیکته دست های پشت پرده است.باید بگوییم که فتنه و فتنه گران مدت زیادی است که در قلب مردم ایران مرده اند.
صدای مردم ایران را در نهم دی ماه خواهید شنید که همه آنها با مشت های گره کرده فریاد مرگ بر فتنه گر سر خواهند داد.فکر نمیکردم محمدرضا عارف اینقدر در مجلس بیکار باشد که اولویتش حصر سران فتنه قرار گیرد نه وعده های اقتصادی اجرا نشده دوستش حسن روحانی.

 بخاطر آبروی خودتان و حیثیت از دست رفته همفکرانتان و دفاع بهتر از فتنه گران در خیابان قدمی بزنید تا با مطالبه مردم روبرو شوید.مطئنم اگر در خیابان قدم بزنید گوش هایتان را خواهید گرفت,زیرا مردم برایتان صلوات نخواهند فرستاد.
نه دی امسال هم مردم مشت محکمی بر دهان فتنه و حامی فتنه خواهند زد تا شرق و غرب بداند که هیچ کس نمیتواند ضربه ای بر پیکره انقلاب اسلامی وارد نماید

منبع: هفته نامه ثارالله
ارسال نظرات