خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت 9 دی آمده است
در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت 9 دی آمده است: نهم دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است.
کد خبر: ۸۷۹۸۳۸۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«مساله فتنه و فتنه‌گران خط قرمز انقلاب است» (امام خامنه‌ای)

نهم دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد و مردم بصير و انقلابي با حضور پرشكوه و يكپارچه در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني و نوكران دست‌آموز او نخواهند توانست در ادامه راه شهدا و امام شهيدان خلل ايجاد كنند.

نهم دي يادآور تجديد ميثاق امت اسلامي ايران با ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و ولايت است كه خود حاصل ژرفاي بصيرت و آگاهي ملت ايران و منبعث از فرهنگ عاشورا و حميت مذهبي است كه جهانيان را تسليم اراده خود كرد و خشم و عصبانيت دشمنان و منافقين ملت را همراه با انفعال و عقب‌نشيني از مواضع نادرست‌شان به ارمغان آورد.

نهم دی به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است. این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است در نهم دی ماه مردم غیور ایران اسلامی نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند آنچنانکه حضرت امام (ره) فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

توطئه دشمنان داخلی و خارجی در تمام زمان‌ها با چهره‌ای متفاوت خودنمایی کرده است از توطئه تجزیه‌طلبان تا کودتای نظامی، حمله طبس، جنگ تحمیلی، براندازی منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، ترور مردم بی‌گناه و انفجار نخست وزیری، فتنه سال88 و امروز نفاق در چهره‌ای جدید وارد شده است. پروژه نفوذ، هویت‌زدایی از نسل جوان، نشانه رفتن استقلال کشور و دل در گرو بیگانه داشتن خطراتی است که با طراحی دشمن در حال اجراست.

ما فرهنگیان بسیجی اعلام می‌داریم:

1- با اذعان بر مسئولیت بزرگی که در تربیت نسل آینده بر دوش داریم از هیچ گونه تلاشی برای نهادینه کردن فرهنگ ناب محمدی(ص) و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون هزاران شهید است کوتاهی نخواهیم کرد و یقین داریم با وجود این جوانان مومن و بصیر نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان نظام و مردم، نقش برآب خواهد شد.

2- با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل(ره) و تبعیت محض از مقام عظمای ولایت تاکید می کنیم آماده ایم تا در راه اعتلای کلمه «لا اله الا الله» و آرمان‌های والای انقلاب و امام و رهبری معظم، جان ناقابل خود را در راه دوست هدیه کنیم.

3- تنها راه پیشرفت و سعادت ملت و کشور برخورداری از تفکر و روحیه انقلابی، تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، ایستادگی و مقاومت، بی‌اعتمادی به دشمن، التزام عملی به اصل ولایت فقیه خصوصا از سوی مسئولین قواست، نه سازش، تسلیم، انفعال، ساده لوحی در دفاع از دستاوردهای انقلاب در مواجه با دشمن، میدان دادن به عناصر فتنه، نفوذی‌ها، غرب‌گرایان و غارت‌گران بیت‌المال که اینها تنها بخشی از حقوق شهروندی ملت است که باید توسط دولت رعایت شوند.

4- همگان را توجه می‌دهیم به بازخوانی جمله‌ای حکیمانه از علامه حسن‌زاده عاملی که می‌فرمایند: «گوشتان به دهان رهبر باشد چون ایشان گوششان به دهان حجت ابن الحسن(عج) است».

5- ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این حماسه بزرگ همگام بامردم بصیر و انقلابی استان همدان در راهپیمایی نهم دی ماه 95 شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات