در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید شد
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران بااشاره به نامه عناصرمعاند به ترامپ،ضمن محکوم کردن این اقدام،خواستار برخورد وموضع گیری سریع طیف‌های سیاسی،دولت،رسانه ملی ونهادهای امنیتی بااین موضوع شد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۰۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی بیانیه با اشاره به نامه عناصر معاند به ترامپ و  محکوم کردن این اقدام، خواستار برخورد و موضع گیری سریع طیف‌های سیاسی، دولت، رسانه ملی و نهادهای امنیتی با این موضوع شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: تلاش سرکردگان منافقین و برخی اعضای گروهک ضدانقلاب برای دیدار حضوری و یا حتی تماس تلفنی با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا که این روزها حواشی آن در صدر اخبار جهان پیگیری می‌شود نشان از آن دارد که این عناصر خودفروخته به دنبال زمینه چینی مناسب برای آمریکا جهت افزایش فشارها و تحریم‌ها علیه ایران هستند که در آخرین تلاش آنها 30 نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب در نامه‌ای به ترامپ از وی خواسته‌اند، تحریم‌های تازه‌ای علیه ملت ایران وضع کند.

در ادامه تاکید شده است: امثال همین عوامل وطن فروش در زمان حمله عراق به ایران، از طریق ارائه اطلاعات به آمریکا باعث وقوع تراژدی کربلای چهار و شهادت غواصان دست بسته و مظلوم ایرانی شدند و یا در جای دیگر با انتشار اسرار هسته‌ای ایران و ارائه اطلاعات محرمانه به آمریکا و نهایتا وارد کردن ویروس‌های مخرب به صنایع هسته‌ای ایران دشمنی خود با مردم ایران را به اثبات رسانیده اند. در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن محکوم کردن اینگونه افعال وطن فروشانه و دور از شرافت، طی خواستار برخورد و موضع گیری سریع طیف‌های مختلف سیاسی، دولت، رسانه ملی و نهاد های امنیتی با این موضوع است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: به دلیل نقش پررنگ فتنه گران قدیمی از جمله «احمد باطبی» در ایجاد و امضای این نامه، لازم است افراد و گروه‌هایی که شائبه دوستی‌های قدیمی یا همفکری سیاسی با این عنصر معاند را دارند (به ویژه سران و حامیان اصلاحات) ضمن ایراد مواضع محکم به محکومیت اینگونه وطن فروشی‌ها بپردازند.

در قسمت دیگری آمده است: بر نهادهای دیپلماسی کشور و به خصوص وزیر امور خارجه لازم است با اتخاذ موضعی محکم و مناسب و با اعلام محکومیت شدید، ضمن نشان دادن موضع رسمی ملت ایران به جامعه جهانی در قبال این افراد معلوم الحال، با انفعال مجدد اجازه امیدواری به این عناصر ضد انقلاب و وطن فروش ندهد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: صدا و سیما ضمن نمایش اسناد خیانت این افراد ضد انقلاب و طیف‌های وابسته به آنان در داخل کشور و سوابق حضور در فتنه‌ها با نشان دادن چهره واقعی آنان به مردم گام محکمی در راستای روشنگری در این زمینه بردارد. نهاد های امنیتی هم با در نظر گرفتن مصالح و شرایط نسبت به برخورد با عوامل خبری، عملیاتی و پیاده نظام این عوامل ضد انقلاب اقدام کنند.

ارسال نظرات