رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور، اظهار داشت: دشمنان نظام و اسلام سعی داشتند با فریب مردم را به خیابان ها بکشانند و استفاده ببرند.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۱۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، فریدون عباسی در همایش بزرگ حماسه 9دی شهرستان اسکو در مسجد جامع این شهر با تاکید بر اینکه ایدئولوژی،جمعیت،علم و فناوری،امنیت وثبات، وجود رهبری ومقبولیت آن ازمولفه های قدرت  است خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با همه این مشکلات و تحریم‌هایی که تحمیل شده این مولفه‌های قدرت را به‌دست آورده است.

دشمن از همان ابتدا با ایجاد محدودیت برای تحصیل دانشجویان ایرانی دشمنی خود را علنی کرد

عباسی با بیان اینکه علم و فناوری را باید از جمله پایه‌های قدرت جمهوری اسلامی بدانیم تصریح کرد: دشمن از همان ابتدا تحصیل‌ در رشته‌های انرژی که جمهوری اسلامی می‌توانست با تکیه به آن پیشرفت کند را برای دانشجویان ایرانی ممنوع کرد و در سایر رشته‌ها نیز با عدم پذیرش دانشجویان این محدودیت را افزایش داد و از همان ابتدا دشمنی های خود را به منصه ظهور رساند.

نقابهای فتنه گران در عاشوای 88 کنار رفت و مردم به میدان آمدند

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به اینکه درسال 88 عده ای فریب خوردند و جریان ضد دیانت و ضد انقلاب به صورت سازمان یافته  مسائل را هدایت کردند، اظهار داشت: دشمنان نظام و اسلام سعی داشتند با فریب مردم را به خیابان ها بکشانند و از طرفی زخم خورده های نظام را به درگیری با نیروهای مدافع نظام سوق می دادند.

وی ادامه داد: هرچند معرکه گردان های این فتنه سعی داشتند رنگ و روی مذهبی و موجه به ماجرا بدهند، نقاب ها در عاشورای 88 کنار رفت و چهره واقعی خود را به مردم خدا دوست و دین مدار نشان دادند.

عباسی گفت: هرچند شاهد هتک حرمت به امام حسین(ع) ویاران با وفایش در روز عاشورا  درتهران شدیم اما مردم مسلمان ایران بصورت یکپارچه در تمام کشور به میدان آمدند و مردم انقلابی با حضور چشم گیر و پر شور و با غیرت مساله را حل کردند.

فتنه هنوز پایان نیافته است/ فتنه 88 بستر ترور دانشمندان هسته ای را فراهم آورد

وی با اشاره به اینکه فتنه هنوز پایان نیافته است خاطر نشان کرد:فتنه و فتنه های دیگری در راه است . داعش، النصره، مشکلات یمن و... از نمونه های دیگر فتنه هستند و تفاوت چندانی ندارند تنها امروز فتنه به خارج از مرزهای کشور کشیده شده است.

عباسی بیان داشت: بعداز حماسه 9 دی جریان فتنه ۸۸ بستر ترورها را فراهم کرد و شهید علی‌محمدی را برای ترور انتخاب کردند. هدف از ترور فقط حذف فرد نیست بلکه ایجاد رعب و وحشت میان مردم است.

وی افزود: معاندین همچون اتفاقات ایام فتنه و وارونه نمایی هایی که در آن ایام انجام می دادند می خواستند تا این ترور را هم به گردن نظام بیندازند، اما خون شهید شهریاری ثابت کرد که شهید علی‌محمدی را منافقین و معاندین انقلاب ترور کرده اند و باز هم دروغ پردازی هایشان آشکار شد.

جریان سازش کار با طرح کلید واژه های نو به دنبال ایجاد مکتب جدید است

عباسی با اشاره به اینکه اخیرا عده ای از اسلام رحمانی  درمقابل اسلام ناب محمدی  و ایران اسلامی درمقابل انقلاب اسلامی  صحبت می کنند خاطر نشان کرد: هریک از  این عناوین درعالم سیاست معنا و مفهوم خاص خود را دارد و عنوان کنندگان به دنبال اهداف خاصی هستند.

وی ادامه داد: امروز جریان سازش کار با طرح کلید واژه های خاص آهسته آهسته به جلو آمده و می خواهند مکاتب جدیدی را ایجاد کنند و آموزش دهند اما اتفاقات اخیر نشان داد که تنها راه موفقیت و سعادت برای کشور مقاومت در برابر دشمنان است.

به گزارش زیتون، عباسی  در پایان با اشاره به اینکه  رهبری ما چه آن موقع حضرت امام خمینی (ره) و چه امروز حضرت آیت الله خامنه ای بسیار مورد تهاجم قرار می گیرند تصریح کرد: حضرت امام به عنوان بنیان گذار انقلاب و مقام معظم رهبری به عنوان کسی که امروز جامعه را هدایت می کند نقش محوری دارند و در نوک پیکان مبارزه با استکبار جهانی هستند. هرچند تلاش ها و شیطنت های زیادی صورت می گیرد اما عشق و علاقه به ولایت روز به روز در بین مردم بیشتر می شود.

ارسال نظرات