مسئول بسیج دولت در استان گیلان گفت: ملت ایران 9دی ضربه ای به دشمنان زدند که مصداق همان ضربه شمشیر امام علی (ع) به عمربن عبدود بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۱۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

حسن حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به حماسه ماندگار هشتم و نهم دی ماه ملت ایران اظهار کرد: ملت ایران 9دی ضربه ای به دشمنان زدند که مصداق همان ضربه شمشیر امام علی (ع) به عمربن عبدود بود.

وی با بیان اینکه حضور باشکوه ملت ایران در صحنه، مسلما هر توطئه ای را خنثی می کند گفت: حضور در صحنه از خواسته های اصلی از امام راحل (ره) بود.

مسئول بسیج دولت در استان گیلان با بیان اینکه حضرت امام راحل بعد از نهضت خویش، دنبال این بود که مردم در صحنه باشند و از صحنه کناره گیری نکنند گفت: این حضور در صحنه ما را از خطرات دشمن مصون و کشور را بیمه می کند.

حبیبی تصریح کرد: بالاترین پیام این بود که مردم طرفدار نظام و اسلام بوده و دشمنان هرگز تصور نکنند مردم از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد شده اند بلکه آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس و در مقابل دشمنان ایستاده و فدا کاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه با بصیرت باید در همه زمینه ها و آگاهی کافی وارد شویم یادآور شد: دشمن دیروز، با فتنه سیاسی وارد صحنه شده است.

مسئول بسیج دولت در استان گیلان با بیان اینکه دشمن گمان می کند با سیاسی بازی می تواند مردم را با انقلاب و امام بیگانه سازد گفت: دشمن با القاء عدم کارآمدی دین و جدایی آن از سیاست بدنبال خارج کردن مردم از صحنه دفاع از انقلاب است، ولی ملت ایران، ملتی آگاه و با بصیرت اند و با حضور عاشورایی خود هم به استکبار جهانی و هم به توطئه گران داخلی نه گفتند و از طرفی با لبیک به رهبری وفاداری خودشان را نسبت به نظام و آرمان های انقلاب و اسلام به اثبات رساندند.

حبیبی در پایان از برگزاری همایش بصیرت، ولایتمداری، در پرتو انتظار خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی مهندس چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح روز پنج شنبه 9دی ماه  در محل سالن همایش بانک صادرات برگزار می شود.

ارسال نظرات