حاج موسی حاجت پور گفت: حرکت نابخردانه و نافرجام دشمنان اسلام و انقلاب در 9 دی ماه 88 مردم انقلابی و هوشیار ایران را بیدارتر کرد تا شجاعانه به دفع و خنثی کردن توطئه دشمن خاتمه دهند.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۲۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

"حاج موسی حاجت پور" نائب رئیس شورای قشر عشایر خوزستان، پدر شهید و نویسنده کتاب و معلم بازنشسته در گفتگو با سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، در خصوص حماسه 9 دی ماه گفت: روز 9 دی سال 88، روز تجلی بصیرت مردم، به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و لبیک عشایر استان خوزستان به فرمان آن رهبر معظم له که به دشمنان داخل و خارج نشان داد که عشایر همان ذخائر انقلابند و در هر زمان گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و با توان و قوا و نیرویی که در اختیار دارند به سرکوبی دشمنان قیام خواهند کرد.

وی افزود: حرکت نابخردانه و نافرجام دشمنان اسلام و انقلاب در 9 دی ماه 88  مردم انقلابی و هوشیار ایران را بیدارتر کرد تا شجاعانه به دفع و خنثی کردن توطئه دشمن خاتمه دهند و مکر آنان را به خودشان برگرداند.

نائب رئیس شورای قشر عشایر خوزستان، تصریح کرد: در استان خوزستان عشایر و اقوام مختلف ساکن در این استان، پایتخت دفاع مقدس همانند دیگر مردم سراسر کشور بار دیگر با تجمع و راهپیمایی حمایت و پشتیبانی، میثاق خود را با ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشتند و پیام آنها این بود که هر کس از خط رهبری و نظام فاصله بگیرد از این مردم نیست و خیانت کار است و با آن باید برخورد شود.

حاجت پور بیان کرد: به لطف خدا امروز هم عشایر عرب، بختیاری و لر و بهمئی و قشقایی ساکن در خوزستان با اتحاد و وحدت در مقابل دشمنان ایستاده و آماده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات