خبرهای داغ:
در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع)همدان به مناسبت یوم الله 9دی تأکید شد:
در بیاینه سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان به مناسبت یوم الله 9دی آمده است: برای استمرار موفقیت، دوام و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی راهی جز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۴۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: نهم دی روزی سرنوشت ساز و به‌یاد ماندنی است که بار دیگر غیرت ملت شریف و بصیر ایران خروشان گشت و همچنین یادمان حماسه‌ای بزرگ از افتخارات ملت فهیم ایران اسلامی است که دشمنان فتنه‌گر را رسوا و برگ زرین دیگری بر دوام و اقتدار نظام اسلامی اضافه کرد.

این بیانیه می‌افزاید: بالاترین پیام حماسه نهم دی آن است که ملت بزرگوار ما ثابت کرد که همیشه در مدار ولایت و پشتیبانی از ولی‌فقیه خواهند ماند و همه نقشه‌ها و فتنه‌های شیطانی دشمنان خارجی و معاندان داخلی را در هم خواهند شکست تا زمینه‌ساز حکومت جهانی مهدوی باشد.

همچنین در این بیانیه آمده است: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بزرگداشت نهم دی ماه بهره‌گیری از آموزه‌های سترگ این روز را برای همگان ضروری می‌داند زیرا که تاریخ همواره در حال تکرار است و کج‌فهمی‌های برخی از خواص باعث انحراف از مسیر نظام اسلامی و خط و مشی معمار کبیر انفلاب خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: پاسداران استان همدان بار دیگر تبعیت خالصانه خود را از مقام عظمای ولایت اعلام کرده و معتقد هستند برای استمرار موفقیت، دوام و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی راهی جز ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری نخواهد بود که وعده خداوند هم بر این است که «الا و ان حزب الله هم الغالبون».

انتهای پیام/

ارسال نظرات