سپاه قدس گیلان بمناسبت گرامیداشت حماسه هشتم و نهم دی با صدور بیانیه ای آورده است: حماسه عظیم و عاشورایی نهم دی جواب کوبنده ای به همه فتنه گران و حرمت شکنان عاشورا و دین ستیزان بدسرشت بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۴۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، روابط عمومی سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه ای بمناسبت حماسه ماندگار در هشتم و نهم دی ماه آورده است: هشتم و نهم دی ماه 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت شد که این خود برگرفته از بصیرت و آگاهی ناشی از فرهنگ عاشورایی ملت قهرمان ایران است.

این بیانیه می افزاید: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در تظاهرات 9 دی 88، در واکنش به حرمت شکنی عاشورا توسط برخی عوامل و ایادی فتنه، حماسه ای بی نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت آگاه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.حضور گسترده و مافوق تصور مردم در 9دی که به حق یک معجزه الهی بود چشم فتنه را کور و فتنه گران را رسوا و دشمنان قسم خورده ای که منتظر فرصتی بودند که در سایه شوم فتنه و فتنه گران خودنمایی کنند مأیوس و ناامید ساخت.

در این بیانیه آمده است: حماسه عظیم و عاشورایی نهم دی جواب کوبنده ای به همه فتنه گران و حرمت شکنان عاشورا و دین ستیزان بدسرشت بوده و نشان داد که تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) در عشق و و فاداری به رهبر خویش همواره آماده ایثار و جانفشانی هستند. اما آنچه که از مردم شجاع، با بصیرت و ولایتمدار گیلان از ماندگاری خاصی برخوردار است حضور آگاهانه در روز هشتم دی ماه، یک روز زودتر از بسیاری استان های سراسر کشور در راهپیمایی و تجمع عظیم شهر رشت، خشم و نفرت خود را از دشمنان ولایت ابراز داشته اند.

سپاه قدس گیلان در پایان ضمن گرامیداشت حماسه بی نظیر8 و 9 دی ماه، همگام با مردم بیدار و بصیر استان گیلان، در تجمع بزرگ ساعت 9:30 صبح روز چهار شنبه هشتم دی ماه  95، در میدان شهدای ذهاب رشت حضور فعال داشته و بار دیگر برائت خود را از استکبار جهانی و مزدوران داخلی و فتنه گران، و بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای "حفظه ا..." اعلام می دارد.

همچنین اقشار مختلف بسیج سپاه قدس گیلان اعم از سازمان های بسیج طلاب، فرهنگیان، مداحان، دانشجویی، دانش آموزی، مهندسین کشاورزی، علمی پژوهشی، پزشکان، هنرمندان، ورزشکاران، رسانه، سازندگی، حقوقدانان، کارگری، کارمندان، محلات و مساجد، پیشکسوتان، اساتید، اصناف نیز ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ مردم ایران، از عموم مردم جهت شرکت در این تجمع بزرگ دعوت کردند.       


ارسال نظرات