خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب گفت: تبلور حماسه 9 دی با حضور بصیرانه و خودجوش مردم،انقلاب را بیمه ،توطئه و فتنه دشمنان را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۶۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی درگفت و گو با خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، با اشاره به قرارگرفتن درآستانه حماسه بیاد ماندنی9دی به عنوان روز بصیرت  اظهار داشت:درواقع عمق و شالوده فتنه سال 88 اگر چه در نگاه اول اتفاقی ساده مطرح می شد اما با آشکار شدن ابعاد فتنه،گستردگی آن به خوبی مشخص شد.

وی با بیان اینکه در موضوع فتنه 88 حتی برخی از خواص که نگاه عمیقی به مسئله ندارند،خیلی سطحی به این موضوع توجه کرده و آن را بیشتر دعوای انتخاباتی مطرح کردنداما حقیقت کلام اینکه  فتنه در این سال دارای عقبه کاملا برنامه ای و مهندسی شده از سوی دشمنان نظام و ملت ایران بود .

حجت الاسلام تیشه کنی با اشاره به اینکه دشمنان با همکاری طیفهای بی بصیرت  داخلی برای جریان براندازی از سالها قبل  برنامه داشتند تا انتقام سیلیهایی که از انقلاب خورده بودند را از ملت و نظام بگیرند، افزود: اگر فتنه با این نگاه که یک حرکت از قبل برنامه ریزی شده از سوی بدخواهان نظام و ملت ایران بوده تبیین و تحلیل شود،می توان به صراحت به عقبه آن و هدف شوم طراحانش پی برد.

این مسئول فتنه 88 را برهه ظهور غبار بین حق و باطل عنوان کرد و ابراز داشت:فتنه همانند غباری نخبگان بی بصیرت را در خود گرفت  و این بلوای دشمنان داخلی و خارجی  کیان و بنیان نظام مقدس جمهوری اسلامی-ولایت فقیه-که ارزشمند ترین یادگار امام(ره) برای بشریت است را نشانه رفته بود.

مسئول  دفترحوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گیلانغرب جایگاه عظیم حماسه بی بدلیل مردمی  و خودجوش 9 دی را یاد آور کرد و افزود:فتنه 88 اهمیت و ضرورت ولایت فقیه در حکومت اسلامی را برهمگان اعم از دوست و دشمن آشکار ساخت به طوری که روزنامه های غربی برخلاف میل قلبی شان به مدیریت موثر حضرت آقا اذعان نمودند و در این میان رقم خوردن حماسه بی بدیل 9 دی  حقانیت جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و وفاداری ملت با بصیرت را نسبت به ان  روشن تر از پیش آشکار ساخت.

 وی تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی ما در 9 دی و با حضور پر رنگ و حماسه گونه خود همچون خاری در چشم دشمنان و مایه یاس فتنه گران شدند و حال نیز در استانه گرامیداشت  حماسه 9 دی ،بار دیگر با حضور خود در عرصه نکو داشت این یوم الله انقلاب ، بصیرت خود را در تجدید عهد با ولایت فقیه و ارمانهای انقلاب به منصه ظهور خواهد نشاند .

 
ارسال نظرات