شهردار تبریز خبر داد؛

موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز ایجاد می شود

شهردار تبریز از ایجاد موزه آثار امام خمینی(ره) در تبریز خبر داد و افزود: این موزه ارزشمند، مهم‌ترین شاخص انقلابی و اسلامی در برنامه های گردشگری تبریز 2018 خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۸۴۷۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: موزه آثار امام خمینی(ره)، از تدارک ویژه شهرداری تبریز در تقویت شاخص‌های اسلامی گردشگری تبریز 2018 است که با هماهنگی‌ها و بسترسازی‌های لازم، به نتیجه رسیده و به زودی عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: این موزه، محتوای ارزنده‌ای از آثار، اندیشه‌ها و مکتوبات امام راحل را در بر خواهد گرفت و از حیث جذابیت‌های محتوایی و پژوهشی، موزه‌ای نفیس و ماندگار خواهد بود.
شهردار تبریز یادآور شد: شهر تبریز، به تعبیر مقام معظم رهبری، همواره موقعیت‌شناس بوده و در پرشورترین دوره‌های مبارزاتی، با قیام خونین 29‌بهمن56، پشتیبان رهبری امام راحل(ه) بوده است؛ از این رو، موزه آثار امام خمینی(ره)، موید ارتباط تاریخی و قلبی شهر تبریز با اندیشه‌‌های جاودان پیر جماران خواهد بود.
نجفی خاطرنشان کرد: موزه آثار امام خمینی(ره) در شهر تبریز، پس از موزه‌هایی که در شهرهای خمین و تهران، ایجاد شده، سومین موزه مرتبط با آثار و اندیشه‌های ایشان خواهد بود.
وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های به عمل آمده، پیش‌بینی‌های لازم برای ثبت رسمی این موزه در حال پیگیری است و به این ترتیب، در آینده‌ای نزدیک، موزه‌ فاخر دیگری به مجموعه جذابیت‌های تاریخی و انقلابی شهر تبریز افزوده خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار